Ännu mer köttslamser

Som tidigare nämnt så hade jag en köttslamsa på insidan av läppen, som gjorde oerhört bajsont. Men bara för att jag är jag så har jag lyckats få EN TILL, vilket innebär att jag nu har två köttslamsor i läppen. Och den senaste gör så sjuuuuuk ont så hela omgivningen börjar snurra och mitt humör sjunker (vilket är jävligt ovanligt, men händer då jag får fruktansvärt ont). Så mamma håller på att få panik igen för att jag dom är så stora och jag har så ont, och hon vet att jag sällan klagar på sånt. Så kommer väl bli till att jag måste åka in i mellandagarna och klippa av dom och sy igen.. Så himmla kul att alltid behöva sy i munnen.. Kommer bli 5 gången nu. Och jag är såååå less på det!
Dom senaste stygnen skulle ju lossna för ungefär 2 eller 3 veckor sen har jag för mig, och dom är fortfarande kvar pga köttslamsorna eftersom det inte är lägt där!
PLus att jag då kommer att va någorlunda nysydd i munnen på nyår. Och hur kul är det..!?

Nej, nu ska jag sluta klaga för nu är det JULAFTON! :D
Så måste slänga in en tvätt, städa upp det sista och slå in julklapparna innan jag kan få gå och sova.
Men ska försöka skriva imorgon igen.

GOD JUL på er gott folk! :)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0