Bak + jobb

Eftersom så många verkar uppskatta det jag bakar så kom jag fram till att jag ska baka några saker till auktionen som ska hållas i Häggebygården här imorgon. Så får se om dom uppskattar det och vad dom kommer vara berädda att betala för det! Det ska bli jätte spännande :)
Men kan tyvärr inte vara med och se det då, för Falle (Mirrans låtsas pappa) frågade om jag vill jobba imorgon och på söndag i Arlanda stad. Så tyckte det var lite viktigare.. Så jag och Mirran ska stå där och sälja lotter och sen skulle det va någon loppis som vi skulle hålla. Men tror det kommer bli skit kul! Spec. eftersom jag älskar att vara ute bland folk och jobba. Så yehaaaaaaa jag ska jobba! :D
Men nu måste jag börja baka och sen skulle Mirran komma och kika förbi. (undrar om det ligger något i att jag ska baka iväll hahaha) ;)

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0