Hur fan lyckas jag..?!

Det vet jag inte hur många gånger jag undrat om mig själv nu.. Den här gången har jag lyckats få ett blåmärke UNDER tungan..! Det är det nog fan inte många som lyckats med! Men som sagt, jag lyckas alltid med det omöjliga! hahah xD

Och imorgon blir det en färd till Akademiska igen för att ta bort stygnen i läppen och tandköttet, drar mig som fan för det! Tyckte det gjorde lagom ont efteråt när domhade tagit stygnen i foten som jag förövrigt tror var häftstift. Och där här gången är det på LITE känsligare ställe, och fortfarande bajs ont. Tänk er en papercut fast riktigt riktigt djupt och sen på insidan av läppen!

Så vill inte ens tänka på hur han ska ta bort stygnen, om han knippsar av en tråd och sen drar den genom hela läppen eller hur det nu kan gå till. Säger bara AJ i förväg alltså..

Men ska bli kul att kolla på alla bilder vi tagit på röntgen under hela processen iaf :)

På tal om bananer så rullade jag och tönten in till Kista Galleria och kikade lite, dom har ju som sagt byggt ut där nu. As fint :) Men hittade ett par underbara skor, som jag länge kollat på. Fast kunde ju som sagt inte testa höger foten pga fanskapet som sitter ivägen, plus att jag inte får foten i den vinkel nu heller eftersom dom var högklackade. Så körde på en ren chansning och hoppas verkligen att jag får in min enorma vrist i den! Sen hittade jag en underbart söt/fin väska också. :)
Och återigen, vad e det för fel på busschaffisar?!

Skorna, fast i rosa. (Dom här blåa verkar också sjukt snygga, synd att inte dom fanns bara.)
product view of: Mini quilt X-body and belt bag
Väskan, fast i silvrigt nyans.


Nej, nu ska jag kasta mig i sängen så att man inte försover sig imorgon (kan ju önska iaf..!) ^^
Så god natt folket.
Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0