Lucia + bio

Måndagen var sjuk kul måste jag säga! Började med att jag och Amanda drog till Johans dagis för att se när dom hade luciatåg (och för fikat såklart haha). Efter det lyckade det av någon anledning bli så att alla barn hoppade på och började brottas med mig, så där låg vi och höll på att brottas och leka ett bra tag tills jag lyckades få alla att hoppa på amanda också, så sen var hon också fast. Mohahahahah! :D
Sen rullades det hem till dom för middag och sen blev det en färd till Kista för att kolla på bio eftersom vi inte hade något annat att göra. Så fick bli Trubbel i paradiset, som både var rolig och bra. Så den rekomenderar jag gott folk :)
När vi skulle åka hem sen så hade det tydligen snöat en hel del, och blivit snor halt på vägen, så gissa om jag och amanda blev överlyckliga! Haha sjukt kul! :D

Johan tagen på bar gärning!


När dom var som lugna :)


Värd att se :)

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0