sjukhuset igen?

Som sagt så har jag fått en stor köttflisa på insidan av underläppen efter mina stygn. Tror det beror på att jag garvade för mkt precis efter operationen då min läpp var fastsydd, och när jag as garvade så drogs ju min läpp ut så gott det gick, eller aa det gick ju inte. Så tror det är därför, för då har min läpp dragits sönder undan för undan när jag skrattat eftersom stygnen satt fast så hårt i köttet.

Så har haft skit ont där nu i typ en vecka, och i fredags hade jag bajs ont! Så visade mamma den idag och tappade hakan och tvingade mig att ringa till sjukhuset imorgon så att dom fick göra något åt det, eftersom jag inte kan gå såhär..

Men vadå, ska dom skära loss den då eller och sy fast mig igen eller? För säger bara tjena lycka till att få mig att inte skratta på en dag. :p haha så aa, vi får la se vad som händer.

Har jag nämt att jag älskar att vi har så hög skatt här i Sverige..? hehe (kan lova att jag kommer betala skatt med ett leende på läpparna varje gång sen).

Nej, nu ska mitt lilla fejs och jag sova!
Adjö sålänge!
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0