12 februari

Idag fick ja gå upp tidigt för ja och mamma skulle åka till Uppsala eftersom ja skulle skriva in mig där idag. Så vi kom dit vid 10, så gjorde dom en vanlig undersökning och sen fick ja prata med läkare. Sen fick vi vänta ett tag i allrummet dom har där på öron-näsa-hals mottagningen. Haha fan vilka minnen man fick upp då från när ja o amanda var där i november när ja fick min andnöd. När vi försökte komma på hur kaffe maskinen fungerade ( som vi hittade efter ett tag när vi aldrig blev serverade haha ) och hur vi satt där o tog upp hela soffan o kollade på tv och pratade om hur den extremt händelserika kvällen hade varit. Plus att båda fortfarande var as kalas efter 5 timmar! Hahahah det var fan tider det! :D
Men iallafall, tillbaka till ämnet.. Jo men sen snackade vi med en syster också lite och hon sa att jag skulle få träffa hygienist eller hur det stavas och dietisten efter min operation. Så jag fick lunch, och sen var vi klara där. Så vi fick åka redan vid 1 :)
Men sen läggs jag ju in på söndag kväll, så då får man se hur kaxig man är då :P haha Eller när ja ligger där i sängen med operationsskjortan på mig och blir körd ner till käkkirurgen.. haha men det ska nog gå bra, har ju vart med förr. Men kanske inte en så stor operationen den gången som nu direkt, men ändå :p
Men sen bar det av in till stan för mig, amanda o amarisa där amanda skulle byta stav, men det blev inget. Jag pratade lite om min tatuering, så vet på ett ungefär vad den kommer kosta nu. Men sen hörrni så kom vi tre fram till att eftersom amarisas julklapp inte kommit än (!) så skulle vi skita i det och ge henne en navelpiercing istället. Så då bar det av till gamla stan för det, och fan vad nervös hon var. haha skit roligt!
Och imorgon bär det av till Västerås för att fira Angelica i klassen som fyller 19 idag. GRATTIS!! :)
Så nu är min helg dunder packad!

Fredag - V-ås för att fira angelica + utgång
Lördag - Alla <3 dag, så middag med Jessica på restaurang + städning och fotografering
Söndag - Träffa Nicke en snabbis + mysdag med Amanda o Amarisa, sen Akademiska för att läggas in.

Nej nu måste jag gå o tvätta min klänning som jag ska ha imorgon!
Ta hand om er, och hör av er :)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0