6 månader senare :p

Japp, nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen. 6 månader senare, haha. Men skönt att få vissa saker sagt o så, spec nu när ja ska operera mig om bara 4 dagar. För då kan ni ju följa mig här och se hur det går med allt. Men vet inte om ja kommer ha tillgång till internett när ja ligger inne på sjukhuset, tror inte det faktikst. Men det får vi väl se, eller så frågar jag det imorgon när ja ska dit igen.
Var ju på Akademiska idag igen, skulle testa några skenor o sånt som dom ska ha under operationen, och sen var det en som dom skulle sätta fast i underkäken efter operationen. Ni som inte förstått vad jag ska göra, så ska jag operera mig den 16:e nu måndag. Då jag ska flytta fram min underkäke, upp överkäken och kanske eventuellt flytta fram hakspettsen, men det ser dom under tiden hur det blir med det. Så dom har beräknat att jag ska ligga kvar där i ungefär 1 vecka eller nått sånt. Det beror ju på hur bra jag läker.
Men sen visade min läkare även en gips figur på hur det kommer se ut på ett ungefär, för dom har redan gjort min operation i gipset, och i datan. Men det var riktigt bra i alla fall, men sen blir det juh inte exakt som på gipset, men på ett ungefär. Så det känns jävligt bra :)
Sen tog jag blodprov idag också, för o se vilken blodgrupp o sånt ja har. Shit ni anar inte hur nära det här är nu..! Och imorgon ska jag tillbaka för att skriva in mig. Då vi ska prata mer om allt, sen kommer ja få träffa en hygenist och dietist, eftersom jag inte kommer kunna tugga på jätte länge. Kommer typ se ut som en trafikolycka ett tag där, haha :p Och jag vet inte allt vad som ska sägas imorgon. Ska vara där från 10.00 till 16.00 ungefär.
Men det blir nog skit bra :)
Sen direkt efter det så rullar jag in till sthlm för amanda ska byta stav i tungan och jag ska snacka lite om min piercing som ja vill göra :)
Neej nu ska gå och fixa mig, ska upp om 6 timmar!
Hare guld!

Pussa

Kommentarer
Postat av: Jessica

percing?!:O ska du göra det haha nice;) vartå då?

2009-02-12 @ 09:39:19
URL: http://mammajessi.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Oj haha skrev fel! Menade tatuering såklart! :P

2009-02-12 @ 23:24:03
URL: http://ellektricitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0