Blå

Orkade inte komma på en rubrik.. så aa ^^
Men iallafall det jag tänke säga var att det e ingen idé att ni ringer mig, för ni hör ändå inte vad jag säger :P Och för att ni ska kunna förstå så måste jag anstränga mig som fan, oh då gör det lagom ont.. Så just ju pratar jag bara när jag vill :p haha. Men ni kan ju skriva här eller på min bdb, (ellektricitet99) eller skicka sms om ni vill något :)

Jag hatar att det här börjar påminna lite, men bara ytterst lite om min körtelfeber. För min hals har svullnat på exakt samma ställe som då, ja får knappt i mig något. Och aa.. Men än sålänge så sitter, går, pratar, äter jag och aa det där, vilket jag absolut inte gjorde då. Då visste jag ju inte ens vad jag hette, men då höll jag ju faktikst på att dö där sista dagen. Men det var den dagen, och så ska det abslout inte bli igen så nu jävlar ska jag kämpa i mig näring!
Även fast det knappt går.. Men ja ska göra mitt bästa!

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0