Blod och ännu mer blod

Jag som tyckte det var mycket blod igår när jag vaknade, då skulle ni sett imorse! Då gick det inte ens att torka bort det på papper och somna om. Nix, för idag när jag vaknade så hade jag hela gropen vid nyckelbenet fullt med blod, värsta poolen där :p Plus att det såklart hade runnit ner längs hakan och halsen. Så det var bara ta handen under munnen och gå upp för att tvätta av sig. Men det slutade ju blöda också, det bara rann och rann. Men tillslut slutade det, eller aa det rann ju lite hela tiden, men det är sånt som man måste svälja. Undrar verkligen hur mycket blod jag har i magsäck nu igen. haha :P
Och vet ni vad jag kom på att jag ska göra idag till frukost istället för saft, som jag har levt på i en vecka nu (!) en smoothie!! :D Fan vad gott va! :D Sen om man har i 2 råa ägg också så blir det lite mer näring i den, vilket jag får alldelles förlite av. För nu kan jag ju faktikst öppna munnen nån mm, så nu slipper jag sila allt genom tänderna :P
Men något jag verkligen inte förstår är hur jag orkar vara såhär pigg som jag är, för jag är verkligen som vanligt. Ändå får jagg bara i mig ungefär 350 kcal om dagen, visst jag har ökat det från ungefär 200 kcal i början, vilket är bra. Men med tanke på att man ska få i sig 1300 kcal om dagen, så är det ett musterium för mig. Men som Louise sa, jag lever nog på livsglädjen.
Jag vägde mig nyss också, och jag har bara gått ner 3 kilo den här veckan. Så det är ganska bra ändå. Att jag inte verkligen rasar i vikt. Vilket jag gjorde när jag hade körtelfeber, men då åt ju min kropp upp allt jag hade innifrån till slut. Men det finns nog inget som går att jämför med den perioden..
Neej, nu ska jag gå och göra min smoothie som verkligen skriker på mig och fixa mig för jag ska träffa mirran.
Shit, nu rinner det blod längs magen, måste dra.

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0