Börjar ledssna lite nu

Mm, nu börjar jag bli trött på att det konstant rinner blod i munnen, som förövrigt smakar skit! Att inte kunna äta. Att konstant gå runt och vara hungrig. Att knappt kunna prata. Att jag rasar i vikt. Att jag inte kan göra något på dagarna. Att jag inte kan borsta tänderna. Att ha ont där såret har gått upp. Att jag måste snurra på överkroppen för att bara titta åt sidan. Att jag börjar känna mig groggy.

Fan, jag måste verkligen få i mig något nu! Jag har börjar sova några timmar såhär mellan 18-21, för jag har inte energi att vara vaken sålänge. Och idag har jag fått ännu mer tryck i käkarna eftersom dom sitter jätte hårt ihop, så nu har jag spänningshuvudvärk också. Plus att jag fummlade till i köket nu på kvällen när ja skulle kolla om jag skulle få i mig något, för att jag håller på att bli uttorkad. Så just nu snurrar det mesta. Men det blev lite bättre efter att jag fick i mig min ersättningsdryck nyss, det är iaf 300 kcal. För jag hade bara fått i 3 glas saft på hela dagen innan den. Fan jag måste verkligen få i mig något! Det sista jag vill är att jag ska få se mig själv som jag såg ut när jag hade körtelfeber, händer det så vet jag inte vad jag gör.. Vill inte att ni heller ska få se det för delen, det är nog faktiskt värre än om jag ser det.
Nej, nu ska jag gå och dregla ner hela handfatet med blod och tycka synd om mig själv för en gångs skull! Sen ska jag fan ta och baka så jag kommer på andra tankar, för det är ju faktiskt nått jag älskar!
Hoppas ni mår bättre iallafall!
Pussen!


Kommentarer
Postat av: Jessica

ne fy fan förstår att du är le på det där nu.. det är bra att vi kommer å hälsar på dig lite=) sen så är det nog kul för dig och komma ut med oss och bowla eller träfa lite folk. PUsssss

2009-02-23 @ 21:44:42
URL: http://mammajessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0