god morgon

Ellinor Löf, inläggen försvinner inte. Dom sparas som utkast bara. Här har du det du skrev innan. Bästa Madde fixat förstår du. Hoppas du blir nöjd med designen sen. Puss fillllllifjonkan!



Fy fan i natt vaknade jag av att jag låg på mage och hade min vänstra sida av ansiktet mot kudden, den sidan som e värst! "Idiot", var det första ja tänkte på då kan ja tala om för er. Så satte mig upp för att lägga mig som jag skulle, jag måste ju typ sitta upp nu för att svullnaden inte ska bli värre. Och då ser jag en stor fläck med blod på lakanet och hur det rinner blod från munnen. Fan! Fattar inte att ja kunde lägga mig på magen! Visst ja sov ju, men ändå. Så då var det dags för att ta lite värktabletter faktikst tyckte jag, meeen eftersom ja va nyvaken och det var för långt till köket så fick det va xD haha så jävla lat när man är nyvaken! :P

Men ja lyckades somna om om vaknade sen igen när mamma kom in för att ge mig min antibiotika, då hade det runnit blod ner på axeln och i håret..! Gaah! Jag som trodde det hade slutat blöda.. Men visserligen var dom ju där och bråka igår på sjukhuset. Men ja torkar bort det och somnar om. Sen inser jag att jag måste ta antibiotikan och vaknar, sätter mig upp och då, då FORSAR det blod ur munnen! Så där satt jag och höll handen under munnen som snart var full av blod, och försöker ropa på nån som kan komma med papper. haha aa herregud, så nu ska jag duscha och byta sängkläder :P
Och invänta mitt fina besök jag får om ungefär en timma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0