Heej

Idag har det varit en allmänn slapp dag, inte gjort något alls typ. Skulle träffat Mirran, men det blev inte så. Men något som däremot har hänt är att jag faktiskt har fått i mig lite idag, ifall ni ville veta :P Både smoothie, saft, lite glass och grädde med mosade hallon. Haha jag gnäller inte kan ja lova er för att jag måste få i mig fett :P haha. Så idag har jag Ellinor Jennifer Linnéa Löf gjort framsteg! :D haha känner mig som ett litet barn där mamman bloggar om att hennes barn typ precis lärt sig att börja krypa eller äta själv eller sånt. haha Men aa ibland känns det som det :p
Fast det kostade i jo försig en gummisnodd som sprack ikväll, när ja skulle få i mig min visspade grädde med hallonen, men jag ska ju ändå till sjukhuset imorgon och byta. Så det gör nog inte så mkt att en gick sönder nu bara under natten, för ja hade ju två på samma ställe.
Men imorgon iallafall så ska vi hämta upp Jessica och Thindra efter sjukhusbesöket och åka ut hit. Gud vad länge sen det var jag träffa henne känns det som! Så då ska jag och Thindra hitta på nått rolig så att Jessica får vila lite, för det behöver hon verkligen, stackarn!
Sen pratade jag även med Niklas idag, och vi ska ses på torsdag kom vi fram till. Det e så synd att vi inte hinner träffas lika ofta längre med tanke på att både har späckade scheman, han har flyttat till Lidingö och vi går inte i samma klass längre. :/ Men han kommer alltid vara min Niklas ändå, och ha sin plats i mitt hjärta, hur sällan vi än kommer att ses :) Så det ska bli jätte kul att träffa honom igen faktiskt! Och sen på fredag eller lördag blir det nog bowling med ett gäng härliga brudar! :D Hoppas min svullnad har gått ner någorlunda då iaf, orkar inte stirra tillbaka på alla som stirrar på mig när man ser ut såhär.. Dom e inte ens värda min uppmärksamhet..!

Kan bjuda på en bild på hur jag ser ut just nu faktiskt, med mitt raggiga blåmärke :P Men svullnaden börjar faktiskt lätta.

Så, där har ni den :P
Det var allt för mig. Hare så bra nu! :)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0