Internet dumade sig

Därför jag inte skrivit nått här på några dagar om ni undrar. Haha stackars Jessica vart ju tom orolig för att ja inte ens hade vart inne på msn. haha lite oroväckande för min del måste jag säga.. Börjar ja blir en datanörd? Men jo kanske lite då, haha. Herregud. Men det finns ju inte så mkt annat o göra för den delen heller när man bara sitter hemma och ugglar, så där har ni min bortförklaring :P
Men iallafall, i tisdags så kom Amanda, Jessica och Madde ut hit för jag hade bakat oh grejer, så det blev ett riktigt saftkalas! :D Sen hade Madde köpt päronsaft till mig också, haha jätte gulligt! :P Men det var jätte kul faktikst att dom kom ut hit, så det hände lite. Sen är det ju alltid trevligt med lite besök. Segt att ja inte kunde äta nått bara, så det fick bli bara saft för min del. Men börjar faktikst vänja mig. Btw, så har ja gått ner 4 kilo nu, för er som ville veta. Amanda tror att ja kommer gå ner 8, ja vet faktisk inte vad jag tror.. Men ja säger väl 10 då. Vad tror ni? haha dra till med en gissning nu! Men iallafall strax efter att dom åkt så kom Amarisa också, som för den delen är helt såld i mina kladdkakor.. haha.
Så det va kul att hon tittade ut också! :) Men sen på kvällen gick båda mina gummisnoddar sönder på ena sidan som drar fram underkäken. Så efter ett tag började det göra ont som fan kan ja tala om för er. Så då drog det snett sen också eftersom ja hade kvar dom på andra sidan. Men det gjorde för ont och sen för att det drog mina käke åt sidan så tog ja bort dom andra gummisnoddarna också. Fy faaan vad ont det gjorde!! Har nog aldrig haft så ont tror jag. Det var helt sjukt. Gick ut till köket på en gång för att ta värktabletter ( det säger väl ganska mkt redan det ) och när ja stog och väntade på att dom skulle fräsa klart (brustabletter) så höll ja tom på o svimma, för det gjorde så jävla ont. Helt galet var det. Så där stog ja snurrade och hängde på bänken medans mamma bara stod och kollade på mig. Och stackarn visste inte vad hon skulle göra. Jag märke även att ja blir arg när ja fick så ont, så nu vet ja nått ja blir arg av. Riktig jävla smärta! Men tack och lov så vart det lite bättre när jag la mig ner. Och sen pga Elvira som märkte hur jag mådde och gick upp och ställde sig på min axel (som hon nog aldrig gjort tidigare) och drog sitt huvud mot min hand så att ja skulle klappa henne. Så jag gjorde det en gång men slutade, då drog hon sitt huvud igen mot min hand och ja började klappa henne. Tro det eller ej, men det hjälpte faktikst! Ibland undrar ja verkligen om det är något hon inte skulle klara av.. Hon är trotts allt bara en katt.. Eller snarare, vad skulle JAG göra utan henne..?!

I onsdags bar det av till sjukhuset igen, där jag skulle ta röntgen bilder och byta gummisnoddar. Shit vad coolt det var o se allt efter, hela förflyttningen och alla plattor och skruvar och det. Sen hade Andreas två läkar kandidater där också. Två killar i typ 25 års åldern, ena va faktikst ganska fin. haha :P Men aa, varje besök hoss honom är fan en ny upplevelse det där. haha alltid lika kul att åka till honom :P Så då fick ja bla lära mig att sätta in gummisnoddar själv så att ja kan göra det själv för han ansåg att ja va så cool som kunde göra det själv :P Haha aa herregud, ni borde fan träffa han! Riktigt skön lirare det där! xD

Sen idag så har jag varit med MIrran en sväng, va ett tag sen man träffade henne. Så det va trevligt. Sen nu på kvällen så skulle mamma o pappa dra o handla för jossan kommer hem ikväll. Så då fick ja värsta impulsen och hakade på, fast ja sprang upp till Jessica under tiden. Så satt o badade Thindra och snackade lite med Jessica innan ja åkte igen. Haha precis som det ska va! :D

Och imorgon blire bowling för hela slanten! Men först ska ja ta en sväng förbi farmor som ja ska baka nått till nu ikväll. Sen så blire att dra hem till Jessica och fixa sig inför bowlingen. Som jag nog inte kommer få vara med på eftersom det är nog en för stor ansträngningen, men socialt stöd! På den raden sitter jag stolt! :D
Så hare så fint nu! :D

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha ja du kommer bli fratida barnvaktenxD! jag vart fan orolig du brukar ju alltid vara inne på msn eller nåt men inte den dan, sen nu när du är opererad så vette fan kan ju hända vad som helst. usch du får icke skrämmas så.. din bajskorv! PUSSSS

2009-02-27 @ 09:33:30
URL: http://mammajessi.blogg.se/
Postat av: angeelica

jag satsar på typ 11-12kg ;D hihi . seriöst jag vart lite arg eller vad man ska säga när det inte fanns något att läsa :P ihihi . keep up the good work darling ;D pussis<3

2009-02-27 @ 13:19:30
URL: http://angeelicast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0