Kanon dag

Yees, det är vad jag har haft, en kanon dag! Jessica och Louise kom ju ut hit till skogsförorten Häggeby för att hälsa på mig. Och dom hade med sig blommor! Gud vad sånt gör mig glad! Vilka underbara vänner jag har, allihoppa! Det pratade faktikst jag och Louise om sen. :) Men det vet ni om att ni är, och det vet alla andra också.
Men iallafall det var jätte kul att dom kom ut så att man gjorde lite istället för att bara dega runt hela tiden. Och jag och Louise hade spelmaraton med barn geni och monopol sen efter att Jessica hade åkt hem. Och jag förlorade båda gångerna!!! Undrar vad fan som har hänt med mig?! Eller så kanske jag håller på att få tur i kärlek, vem vet ;) haha.

Oh, vet ni vad Louise och Jessica sa idag?! Att dom faktiskt ser upp till mig för att jag ser så positivt och lätt på allt här i livet. Och det värmde jätte mkt kan jag lova er! :D 
Gud vad jag är glad att jag har mina vänner, ni gör verkligen hela min värld ska ni veta! Det är ni som gör att man ler både när man går och lägger sig på kvällarna och vaknar på morgonen. Hur dåligt man än mår! Älskar verkligen er! <3

Neej, nu ska gå och kolla på Hot chik som går på tv. Hare underbart, för det ska jag ha :)
Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0