Mål

För nån natt sen när jag låg i sängen och inte kunde sova kom jag på några mål jag ska börja med efter att jag blivit bra. Det är  * Börja på kickboxning
             * Bli seriös med det och förhoppningsvis börja tävla inom rimlig tid
             *Trivs jag inte där så fortsätter jag på boxningen, med samma mål
             *Äta regelbundet
             *Ta tag i skolarbetena !!
             *Träffa farmor oftare
             *Börja ge stackars hungriga uteliggare mat
             *Fortsätta min rehablitering hos sjukgymnasten

Det är dom jag kom på, om jag har glömt något så får ni mer än gärna säga till. Men som sagt jag har en del att ligga i nu om ett tag. Men jag ska fan lyckas med allt, har jag lovat mig själv!

Sen har jag några frågor som jag funderat på, men inte fått något svar.. Så om ni vet något svar på någon av frågorna så vet ni vad ni ska göra :)
             *Varför har potatisar och äpplen prickar? ( jag och amarisa hade disskussion om dom där prickarna en hel                                                                                               natt utan att komma fram till något svar.. :/ )
             *Vad är svullnad för vävnad? 
             *Varför hade jag kanyler i fötterna under operationen?
Sen var det nån mer som jag funderat på ett tag, men det smet iväg, så minns den inte just nu..

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Maddie

Hihi, nå...säkert kan jag hjälpa till om tiden räcker till. =)

2009-02-23 @ 10:31:01
URL: http://madlajn.blogg.se/
Postat av: angeelic-aa

tack för ditt fina inlägg gumman :) <3

2009-02-23 @ 13:20:11
URL: http://angeelicast.blogg.se/
Postat av: angeelic-aa

oj kommentar menade jag :P hihih

2009-02-23 @ 13:20:25
URL: http://angeelicast.blogg.se/
Postat av: angeelic-aa

ja skolan måste du ta tag i , du SKA ta studenten med oss :D <3

2009-02-23 @ 13:21:56
URL: http://angeelicast.blogg.se/
Postat av: Amarisa

hahaha, fan vad uttråkad du måste vara tant!

men jag tänkte hjälpa dig litet såååå

SVULLNAD

Svullnad är en onormal expansion av en kroppsdel. Kan vara orsakad av ödem.

vilket i sin tur är:

ÖDEM

Ödem, svullnad på grund av ansamling av vätska i vävnaderna. Ödem uppstår när det osmotiska trycket i kapillärerna understiger det hydrostatiska trycket i kapillärerna. Därmed finns det ett nettoflöde av vätska ut i vävnaden.



och ja, jag är vääääldigt uttråkad

2009-02-26 @ 09:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0