Min fredag

Heej allesammans! :) Hoppas att allt är bra med er! Med mig är det bara bra, har haft en toppen kväll! Tom så bra att jag har skrattat och pratat så mkt att jag förlorar min känsel igen i hakan, den som höll på att komma tillbaka. Segt åt mig, men det var det nog fan värt! haha. Den kanske kommer tillbaka igen sen, vem vet. Men som sagt min dag började med att jag rullade in och hälsade på min älskade farmor som blev helt överlycklig när jag ringde på dörren, och hon insåg att det var jag. haha ja hon märker på en gång att det är jag, för jag bokstavligen hänger mig på ringklockan! haha! Sen vart hon ännu gladare när jag tröck upp massa bakverk i famnen på henne. Så aa det va trevligt! :D Sen efter en liten stund så kom Jessica, Thindra, Mamma, Jossan (syster) och Peter (hennes pojkvän) dit. Förresten så kom dom två hem eller aa ut hit igår. Så nu e det full fart här hemma. Men iallafall, efter det så gick ja, jessica och thindra hem till dom för att börja fixa oss o grejer inför kvällen. Och jag säger bara det, på ett sätt har jag vant mig vid att inte kunna äta nått, men ändå har man sånt sjukt sug efter det. Men värst var nog fan igår, hahah! Jag hade ju bakat sockerkaka och bananmuffins, och var tvungen att smaka på min sockerkaka. Så jag tog en smula och försökte få in den i munnen, men det va ju omöjligt eftersom ja får upp min mun max 1mm så ja gick och hämtade en tandpeter och tröck in den där jävla smulan! haha jag ger mig fan inte! Tjockisen själv va fan! haha xD As gott! Så nu har jag fått i mig en smula sockerkaka (as stolt!) hah :P
Nej men gud vad jag drar ifrån spåret, herregud! Sorry :p
Meeen åter till min kväll, sen när vi va klara så gick vi och hämtade upp Louise och gick ner mot centrum där vi mötte upp Madde som va hos sin moster. Så där fastnade jag och stog och berättade om min operation och om hur jag såg ut och det för hennes moster och mamma som va jätte nyfikna. :p
Efter det så drog vi till Finkan, ett café typ eller vad man ska säga, och dit kom allt folk. Sen efter nån dricka och det så bar det av ner till bowlingen för att bara sitta och tare lungt, snacka och smådricka lite (aa inte jag då) eftersom alla banor va bokade. Segt, men det vart jätte trevligt ändå. Efter det så skulle folket vidare till Rickards, men det hakade inte Jag, Amanda och Erik på. Så vi tog oss en liten raggarrunda med lite äventur! :D
Och imorgon bär det av in till stan med Jessica, som förövrigt kommer va as bakis! haha skit kul, och amanda för jag ska kika på en jacka jag såg för ett tag sen, som jag blev helt såld i. Hoppas verkligen den finns kvar! Och sen bara kolla lite annat, är på värsta shopping humöret! :D
Så nu ska jag försöka rulla till sängs, klockan är ju trotts allt efter 4, för att ens orka upp imorgon!
Men slänger upp nån bild från kvällen här sen. Annars är det ju bara kika in min bdb sen, för där kommer ju alla bilder upp.
Hoppas ni haft en jätte bra kväll!
Och Jessica, hur länge gick det med det du skulle testa? Eller sket det sig? haha :p

Pussen!


Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah om jag va bakis idag ahahah bara förnamnet ska jag säga digxD hahah.. mena du det där när ajg skulle kolla så där när nån drack eller ahahahahah så gjorde ajg det inte glömde bort det totalt ahah! eller mena du nåt annat? om du mena det så vet du hur det sluta x)

Pussssss!

2009-02-28 @ 19:16:50
URL: http://mammajessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0