sjukhuset

Idag var det tillbaka till sjukhuset för att ja skulle byta gummisnoddar som drar fram min underkäke. Och fy fan vad skönt det var kan ja lova er efter! För han satte inte in lika många den här gången så det blir inte lika stort tryck nu, så nu har jag inte alls lika ont. Så om jag skulle få bestämma så skulle jag sluta med värktabletterna helt och hållet nu, men eftersom jag inte får bestämma själv utan min mamma tvingar i mig det där vad jag än säger, så har jag ju inget val. Men iallafall ja har inte alls lika ont längre, och det e as skönt! :D
Men jag ska sitta fast sähär i allafall två veckor sa han, men jag har börjat kunna dricka utan sugrör nu faktikst. Hittade värsta grymma tekniken idag! As stolt! haha xD
Och vet ni vad! Jessica och Louise kommer ut och hälsar på mig imorgon! Det ser jag verkligen fram emot! :D
Nej nu ska jag ta tag i mina körkortsstudier så det blir nått nån gång!

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0