Till er som kommer hit

Glömde skriva det här i förra  inlägget, men ni som kommer och hälsar på mig här nu i veckan. Jag vet att jag varnat ner men jag gör det igen, för jag vill inte att ni ska må dåligt när ni ser mig för att ni inte kommer vara berädda. Visst jag vet inte heller till 100 procent hur jag kommer se ut och må, men av det dom sagt till mig. Så jag kommer ha en slang ner genom näsan för att kunna få bort blodet som kommer rinna ner i magsäcken hela tiden plus att jag kommer svälja det ett tag. Jag kommer även vara sydd  i pannan eftersom dom kommer sätta in en skruv mitt emellan ögonbrynen för att dom ska kunna ha en mätpunkt. Jag kommer även vara ganska blodig och jätte svullen från hakan till ögonen. Jag kan bli deprimerad vilket var vanligt, men kommer få medicin mot det. hmm..? Är det något mer..? Jo jag kanske inte kommer säga så mycket om jag nu ens pratar, beror ju på i vilket medvetande jag är :p Men antingen pratar jag på som vanligt eller så är jag tyst, men då ska ni veta att jag är jätte glad att ni kommer och hälsar på mig. Men det märker ni ju, haha. Jusste jag kommer ju inte kunna äta på ungefär två månader, så det blir flytande. Meeen jag har käkat typ alla kalorier som finns nu innan så jag ska klara mig, för som sagt, jag är ju trotts allt ledare av tjockisklubben :P haha
Neej nu måste jag gå och ringa några samtal och leta upp syster så hon inte glömt mig, kan bli lite jobbigt imorgon då om det inte finns något blod och så haha.
Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0