Tillbaka från sjukhuset

Kom hem för ett tag sen efter att ha varit tillbaka på sjukhuset där Andreas skulle byta gummisnoddarna som drar fram min underkäke. Så nu är det gjort, men sen satte han i några flera från framtänderna där uppe till dom där nere för att det ska dras fram ännu mer. Så nu sitter mina käkar dunder starkt ihop! Haha han frågade hur mkt jag kunde gapa, så ja försökte lite, men fick inte isär dom alls, så då tog ja i som fan så att ja typ kollade i kors. Shit vad han började garvade då. hahah! Men har man en ovana så har man xD Jag berättadee även att det hade blödigt som fan också, så han kollade och sa att ena såret där dom hade sytt hade gått upp. Haha jag lyckas fan med det mesta! xD Så inte så konstigt att det har smakat och runnit blod hela tiden :P Men det håller på att läka ihop av sig själv nu, så det slipper sys igen.

Sen frågade jag honom om två av mina frågor ja skrev om igår, den med kanylerna i fötterna och svullnaden. Han sa att jag hade kanyler i fötterna för att ha extra ingångar under operation, eftersom narkosapparaten ligger på vänster sida och sen att dom höll på vid ansiktet. Så det underlättade att dom hade där med. Sen den andra sa han att svullnad är celler och vätska som rinner ut och sammlas där. Så nu vet jag det! :D Nu är det bara den knepigaste av dom alla kvar, dom där jävla potatisarna! Men den ska han också få bita i när jag ska tillbaka dit på onsdag! Mohahah! :D
Neej om man ska gå och börja baka bananmuffinsarna nu så att dom är klara när Jessica och Thindra kommer. Och kanske även Amanda skulle titta förbi. Så då allesammans blir det saft kalas på högsta nivå! :D Aa förutom mig då, som får börja livnära mig på bara saft igen eftersom jag inte får upp käkarna någonting nu. Jag som vart så lycklig igår när jag fick i mig glass och smoothie, men det var så gott så det kommer jag nog leva på ett tag iallafall. haha :P

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0