Yey!

Imorse var det sista gången jag tog min antibiotika, så jäääävla najs att slippa det vidret! :D Men värst var nog fan andra gången jag skulle dricka det! Då jag höll på att spy upp allt igen, och hade jag gjort det så hade jag varit tvungen att svälja allt igen eftersom mina käkar sitter ihop. Och det hade varit lite VÄL vidrigt! Men tack o lov så klarade jag undan med bara kväljningar, vilket fick min mun att automatisk vilja öppna sig. Vilket gjorde att det knakade i hela underkäken, sen gjorde det lagom ont. Men lätt värt det än att svälja sin spya..! Euh :S
Hahah den bjuder jag på ;)
Pussen!

Btw, så mår jag mkt bättre nu, min dåliga stund gick över på typ 10 min. För sen satte jag mig och kollade på filmerna Dogge, Jeppe, Peter o co. gjort på youtube. Haha sånt gör en fan glad! Och får en att längta tillbaka till allt knas som händer i skolan och alla underbara knasbollar som studsar runt där! Som killarna, Ankan, Johannorna, Micki, aa och alla andra i klassen! Men jag återvänder på tisdag, så då är det slut på frid och fröjden! Mohahaha! :D

Kommentarer
Postat av: angeelic-aa

det ska bli så underbart härligt att träffa dig :) du måste stanna till iaf halv 2 i skolan , jag kan försöka hinna ner till skolan tills dess, jag börjar 2 och har lite att göra innan , gumman , jag saknar dig !!!<3<3<3

2009-02-24 @ 13:45:33
URL: http://angeelicast.blogg.se/
Postat av: angeelic-aa

det låter så bra så :D du måste stanna , du har inget val :D hihi . ja den slutade för länge sen :P men man har fram till påsk på sig att göra klart allt tror jag :P pussis<3

2009-02-25 @ 22:53:54
URL: http://angeelicast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0