Balen

Balen i söndags var helt underbar! Vi var ute på Sundbyholms slott i Eskilstuna, så det var jätte fint. Nära till vattnet och allt, oh det var så vackert! :)
Och jag och Daniel som jag gick med var så fina tsm, så det var extra kul då!
Nackdelen var bara att det var så jääävla äckligt varmt inne på dansgolvet sen. Gick inte att vara där inne mer än 10 minuter innan man höll på att dö.. Men det var då man tog sig en vacker promenad längs vattnet i solnedgången med någon :)
Hahah juste! Under middagen så höll en tjej i vår skola tal, så hon snackade på lite sen avslutade hon med "börja aldrig på Västerås Fria för det SUUUGER! hahah och precis ALLA i vår skola bröt ut i jubel! hahah så jäävla rätt! :P

Sen var det såklart vår skola som drog igång dansgolvet också.. Vad annars ;) Men så det ska va, eller vad säger du Jessica?! :D


Sen i måndags blev det en mysig dag i Vasaparken för att sola, umgås och fira Johanna som hade fyllt 19. Så det blev kladdkaka för hela slanten :)


Som sagt dom här dagarna e sjukt bokade..! Bara den här veckan e redan fullbokad! Onsdag: Träna på vår teater med klassen, farmor fyller år och amanda har bjudning på en restaurang inne i stan. Torsdag: Uppspelning av teaterna och sen klassfest på kvällen Fredag: Fyllefemkamp för alla studenter, skulle gått på maddes bjudning, men hinner tyvärr inte det :/

Och värre blir det nästa vecka..! Fy fan vad stressad man e för att man ska få allt att gå ihop! Men så e det att ta studenten!

Neej, nu ska jag fixa mig så jag kan komma i säng :) Gód natt o sov gott!

Pussen!


Jag och Ankan på Elba :)


Nästan alla vi på Elba


Jag o Jeppe på g till balen haha


Mina grabbar det här :)


Nästan hela klassen :) Och alla var så fina! :D
Mer bilder kommer upp på bdb och fb när jag har tid.


Kommentarer
Postat av: mirri

vad vacker du är ellinor :)

2009-07-10 @ 08:54:36
URL: http://mariellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0