:D

FÖR AMANDA HAR TAGIT STUDENTEN! FY FAN VAD HON E BRA! :D
Japp, och snart e det min tur! Fan nu e det nära, alltså jävlar vad jag längtar! :D
Men idag spenderades dagen med att rulla ut till Hässelby där hon gick och se på utspringet. Sen bar det av ut till Drottningholm för att äta lunch med hennes familj och släkt. Riktigt trevligt!
Hahahhahha juste!! Jag och Jessica köpte en badring som vi skulle hänga runt hennes hals vid utspringet (jaa det e vår humor!) xD Så när vi satt på tunnelbanan och skulle blåsa upp den så skulle promt Jessica börja och jävlar i min själ vad hon inte kunde det! hahahah och jävlar i min själ vad jag ( och alla andra också för den delen) åt henne! hahah ni skulle sett hur hon såg ut! xD Garvar än idag åt det! :P

Hämtade min studentklänning ikväll också efter allt, så nu e den äntligen hemma. Och äntligen rätt sydd! Så nu e jag klar med allt jag ska ha på mig vilket käns jävligt skönt.
Så nu e det bara mitt rum ska bli färdig städat inatt för imorgon hinner jag absolut inte det..

För imorgon blir det avslutningsfika med lärarna i skolan, direkt efter det så blir det begravning för mormor och sen tillbaka till västerås för att klä vagnen (om jag nu hinner det). För sen på fredag så blir det STUDENTEN! Fy fan vad jag e glad för det! Hoppas det inte öser ner bara! Men va fan skit samma! :D

Nej, nu måste jag fan städa och hänga upp min tvätt. Hare underbart och hörs om några dagar, lär ju inte hinna skriva nått imorgon.

Pussen!


Bjuder på en bild på mig och Ankan först :)


Och en på mig och Jeppe, för att vi e så jävla snygga! haha NOT! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0