Hola

Hundra år senare som vanligt i dess stressig tider..! Så tänkte att det vore läge nu igen för ett inlägg :p
Som sagt, paint ballen som jag berättade om i förra inlägget var ruggigt kul! :D Gjorde inte allt så ont som folk säger att det gör (fast så säger jag väl jämt!) Men det blev ingen packt faktiskt, eller aa Jeppe pepprade ju på såklart men vad annars! :p Fast den skiten fick fan igen också! :D haha. Så jag rekomenderar starkt att lira det någon gång om ni inte gjort det! :D

Sen var det ju fotbollsturneringen i fredags som alltid e lika trevligt, och vi har alltid lika tur med vädret :) Fast som jag redan hade förutspått så pajjade min fot redan i första matchen (ovanligt va!!) Fast det var inte min vanliga skada för då hade jag bara stukad den, vilket absolut inte fick hända med tanke på att balen skulle vara på söndagen! Så ingen aning om vad som hänt med den, men nu kan jag inte snurra på den längre iaf. Det suger! Men det blir ju en operation snart tck o lov :)
Sen efter det bar det av hem till Ankan för att börja förkröka (som grabbarna hade börjat med redan innan fotbollen hahah så dom kom lagom packade! xD ) Sen bar det av till Elba, en ö i Västerås för att gå på Elbafesten, som var som en studentfest. Riktigt jävla kul var det! :D Träffade as mycket roligt och nytt folk må jag säga! :D
Så mer sånt i sommar tycker jag!
Och mer paint ball! :D

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0