Yihaa!

Teatern vart grymt lyckad! Vart mkt bättre än vi trodde den skulle bli. :) Sen efter det var det klassfest hemma hos Danne, mkt trevligt måste jag säga! Haha blev ju en omgång "jag har aldrig", inget mer om det haha! :P Alltid lika kul när någon har en vass fråga! xD
Sen blev det en vinglig färd hem till Jeppe på hans styre haha. Sen bums i säng, och upp vid 10 för att möta dom andra vid lunchen och fixa allt inför fyllefemkampen. Sen bar det av dit, där det visade sig att det skulle var 8 grenar. Riktigt kul var det! Synd bara att det var så snuskigt kallt! Men det gick faktiskt bra för vårt lag som var vikingar, fast vi vann inte dock! Inte ens vår skola vann, vilket typ alla tyckte vi borde ha gjort, för vi var bäst! Men men.
Sen bar det hem till Jeppe igen för lite kortspel in på kvällen då Danne kom tillbaka, och han och Jeppe började dricka igen. För dom skulle ut, men jag kunde tyvärr inte följa med. 
Haha sen skulle dom skjusa ner mig till tåget (på cykeln) och jag sitter på Dannes packethållare (han e full) och så säger grabben, "fan släpp bromsen!" "Ehm Danne, jag sitter på din packethållare och jag håller inte i någon broms!" "haha oj då, det var visst jag. Tror jag"
Efter det fick jag åka med Jeppe! xD
Sen igår och idag har jag spenderat dagen till att börja övningsköra. Vilket faktiskt går ganska bra! :)
Nej, nu blir det liter teori tror jag.
Och imorgon blir det en sväng förbi skolan och sen in till stan och träffa Amanda och hämta min studentklänning och sen köra på kvällen.

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0