balen :s

Shit vilken panik ja börjar få inför balen nu..! Det är mindre än två månader kvar och jag har varken börjat kolla på klänning, skor eller smycken. Plus att jag är ganska kräsen, så det underlättar ju inte direkt.. -_-
Tack och lov så måste vi inte fixa nån flashig bil som alla gör i högstadiet eftersom vi ska ut på en ö i Eskilstuna, så då blir det till o åka båt. Så det slipper man ju tänka på. Men sen är det ju håret och sminket.. Håret ska jag nog fråga min frisör om hon kan och vill göra, men det är inne i sthlm, så det känns lite jobbigt med tiden då. Men det blir nog bra, hoppas hon vill det. Sen sminket.. hur fan ska jag göra där?! Visst klart man kan sminka sig själv, men det är ju inte lika kul. Blir ju inte samma sak då om ni förstår. Kanske borde boka en mua också, eller? Fan hjälp mig! Sen klänningen, vilken färg ska jag ha? :s Det enda jag vet är modellen, är fortfarande helt såld i klänningen som jag verkligen verkligen ville ha på balen i 9:an. Men den va på tok för dyr, sen fans den bara nere i skåne :( Men nått i den stilen i iaf tror ja. Så snälla hjälp mig med lite förslag, spec på färger..
Här har ni klänningen ja spenderat många timmar på att bara sitta och beundra som jag skulle göra allt för att få!

Det är en sån jag vill ha!

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Maddie

Halllåååå Ellzor. Min kusin Tottis är MUA!

Hon kan säker sminka dig, vilket datum?

2009-03-12 @ 21:11:59
URL: http://madlajn.blogg.se/
Postat av: Maddie

Halllåååå Ellzor. Min kusin Tottis är MUA!

Hon kan säker sminka dig, vilket datum?

2009-03-12 @ 21:13:34
URL: http://madlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0