Gårdagen

Igår blev det inget inlägg för att min kära far som sagt har stängt av internet efter 23, jag försökte få han inse att jag faktiskt är snart 19 år och att det var fredag, men han insisterade som vanligt i att jag borde komma isäng i tid! Håller fan på och bli galen på det där! "Okej" på en vardag då jag har skolan, och borde komma isäng någorlunda, vilket jag aldrig gör. Men på en fredag och helger! Snälla! Det är helt sjukt! Hade stor lusst att börja dammsuga hela rummet mitt på natten för att han skulle inse att jag inte alls går och lägger mig, men det sket sig ju eftersom han inte vaknar av sånt!! Sen orkade jag inte för den heller :p
Men går hade jag ju möte med min mentor igen, så vi la upp ett schema så jag skulle hinna ifatt lite bättre. Så nu känns det lite bättre.
hahahahahah när vi satt i kaféterian så frågar en tjej i soffan mittemot nån som sitter framför henne " Är det inte sånna där skor Pippi har?"
Hahaha oh herregud vad jag började skrattade! Gick fan inte att hålla sig! xD Så det gjorde min dag! :D
Sen träffade jag Louise och efter lunchen som förövrigt var jätte god så rullade vi till blåsta där vi träffade Jessica o fillefjonkan, så medans Louise gick och solade så gick blekfisarna och fikade! :)
Sen spenderades hela den dagen med Sexika (som jeppe säger) och fillefjonkan (som då jag säger).  Sen på vägen hem rullade jag o pappa förbi farmor för ja skulle ju lämna min rulltårta som ja bakat till henne, utan att hon visste om det. Hahah hon blev lite förvånad när vi dök upp sådär på kvällen för att ge henne den och sen åkte på en gång. Haha :P

Och idag skulle det bli att jag skulle skrivit klart ett historia arbete jag började med igår så ja blir klar med den kursen. Men som vanligt så fastnar jag på alla bloggar och sånt, så ja har inte kommit igång än. Så nu sitter jag och väntar på middagen som snart e klar, och efter den ska jag verkligen börja har jag bestämt mig för! Nej nu är nog maten klar! Och jag dör av hunger!

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0