Gårdagen

Igår kunde jag inte skriva nått eftersom min kära far hade stängt av internett vid 23 för han tror att det skulle få mig att komma i säng då. Men så lätt är det inte! :D
Men iaf igår blev det skola på förmiddagen sen bar det av in till stan för ja skulle ju hämta ut min balklänning. Sen lyckades ja faktiskt få med mig Amanda, som ja hade bästämt :p Men hon slutade inte förrän 16 så ja rullade ut till Hässelby för att va med på hennes sista lektion. Och shit vilken irriterande lärare dom hade! haha visst har ju vart med en gång innan också så var lite förbered, men iaf xD
Efter det så drog vi o hämta min klänning som jag för övrigt är helt nerkärad i! Älskar modellen, färgen och hur den faller! Gaah vad vacker den e !!
Sen bar det av till min frisör för att fråga om hon ville göra min balfrisyr. Men tyvärr så gjorde dom inte det, segt :/ Hon som är den enda frisören jag litar på. Men ja och amanda ska gå och prata med hennes frisör för hon är också jätte duktig. Så det löser sig nog. :)
På vägen hem sen testa vi Magnums nya glassar, jag tog den med cola och mandel som vad dunder god! Synd att dom var mycket mindre än dom vanliga glassarna bara plus att dom var dyrare. Men min var jätte god iaf så ni vet! :D Fast jävligt svårt o komma in i den bara när man inte fick in toppen i munnen eftersom ja inte kunde gapa tillräckligt! Oh jävlar vad vi garvade åt det kan ja tala om för er! Till och med gubben bakom oss på pendeln skrattade åt oss (som vanligt när vi åker tåg tsm! haha). Försökte tom dunka den hårt mot tänderna för att få hål på chokladen, men nix, vart ju bara supersmå håll i den! Så ja var tvungen att be amanda ta min topp så jag kunde börja äta den! Och det är ju den som det är mest choklad på juh!  -_-
haha aa herregud! xD
Sen bar det av hemmåt för att baka min hasselnötsrulltårta med visspad grädde, banan och choklad som fyllning. As gott kan ja tala om för er! Så funderar på att ta en sväng till farmor ikväll för att lämna en bit till henne, för hon skulle älska den :)
Men tills dess ska jag mysa sönder med viran som ligger brevid mig och är jätte lugn och på super mys humör. Sen blir det lite teori plugg så att vår road trip i sommar blir av! :)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0