Goder kväller

Gissa vad jag har gjort ikväll!? Lyssnat på Markoolio och alla andra såna där låtar man lyssnade på när man va liten! haha :D Shit vad glad man blir av dom! Hade glömt hur roliga dom var, spec att man kan alla gör det ju ännu roligare! haha :P
Och jag blir galen på att vårt trådlösa inte funkar inne i mitt rum längre, så just nu sitter jag ute i köket. Segt som fan. Men mamma o pappa ligger o sover, och jossan o peter sitter inne och kollar på Wall-e, så jag e ostörd ändå. Gud man blir varm i hela kroppen av att bara höra Wall-e, han e så sjukt söt och gullig!
Och jag börjar redan tröttna på mina näringsdrycker, haha jag skulle fan aldrig kunna gå på nån sån diet! haha xD Men så just nu sitter jag och skriver en lång lista på vad som ska köpas imorgon för jag ska laga mänder med goda soppor! Ska även göra avocadomousse. Visst lät det gott! Det ska jag iallafall också testa. Sen måste jag baka något mer, för nu har jag ju både jossan och peter här som äter upp allt jätte fort, med tanke på att jag inte kan äta nått. För annars tar det sån tid innan ja kan baka nått. Så få passa på nu! haha fast annars är det ju bara ge massa till farmor! haha :D
Nej, så nu blir det till att kika upp massa roliga recept, kanske ska baka nått jag aldrig gjort förut? Nått ganska komplicerat? Fan vad kul!! :D
Sen blir det nog till att hoppa i säng, ska va på sjukhuset kl 12 imorgon. Ni vet börjar få lite hemlängtan, var ju faktikst hela 4 dagar sen jag var där! ;) Sen efter det bär det av till lilla blåsta för att handla upp hela ica, sen till tygaffären där ja ska köpa tyg till en väska mamma ska sy till mig, och massa sidenband. Sen plockar vi upp Jessica och Thindra och rullar hem. Så har en riktigt skön dag framför mig! :D
Just fan, jag måste ju slänga upp bilder från saftkalaset och bowlingen på bdb också. Gör det nu :)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0