heej

Ursh vad jag blir trött på vårt trådlösa internet! För att signalen blir för svag inne i rum ibland så då blir internet skit segt eller så stängs det av bara sådär, skit irriterande! Och det e precis vad det håller på med just nu, segar sig som bara den. Skulle inte förvåna mig om det dör helt och hållet snart.
Fast kanske lika bra det så man kan hoppa in i duschen och sen fixa sig inför skolan imorgon, för annars kommer jag väl fastna vid datan i tio år till :p
Men ska försöka föra över mina pengar till ett annat konto så det vore ju ändå ganska bra om internet ville vara lite gulligt för en gångs skull. För ska betala biljetten till vår studentfest imorgon! Woho snart e det nära till studenten! Fast aa.. inte lika nära tills ja slipper skolan tyvärr eftersom jag måste gå kvar en termin för att lämna in allt jag hamnat efter i! Seegt åt mig! Men ändå kul som fan att ta studenten! :D

Ja ni, idag pallade jag inte åka till skolan, hade ju ändå inga lektioner och antog att jag bara skulle snacka bort alla timmar jag va där som jag gjorde sist, så jag stannade hemma.  Fast det blev ju inte så mkt gjort här hemma heller fast ja kollade lite på teorin faktikst och sen började jag städa mitt rum som jag får panik av! Gud klarar fan inte av när det e så stökigt! Så varför gör man så att det blir så stökigt..?! Konstigt det där egentligen!

Imorgon blir det en sväng till skolan för att ha estet, skit kul om ni frågar mig. Där vi håller på med en pjäs som vi ska spela upp för 1:orna och 2:orna innan sommaren. Och har jag har tagit på mig att jag ska sy en pumba dräckt, dum som jag är, eftersom det inte är det lättaste. Men har jag tagit på mig det så får jag ju skylla mig själv :p
Efter det blir det en sväng till Bålsta för att träffa Jessica och Thindra innan jag drar in till stan för att gå på mötet om bilkåren. Skrev om det några inlägg tidigare. Fast vet inte om jag har tid att gå med där, spec inte om jag ska börja jobba, börja skjuta pistol, börja på kickboxning och ja, skolan, jag vet! Mycket "börja" där märkte jag..! Men får se hur kul det låter och när det blir i såfall. Men skriver mer om det imorgon när ja kommer hem om jag inte e helt död då, för det håller på från 18.30-21.30 sen ska man hem också. Men hallå 3 timmar?! Shit, aa får se om jag överlever det! Annars får jag väl sätta mig nära fikaborde så att jag e sysselsatt hela tiden! hahah :p

Nej, nu skriker duschen på mig att jag ska ta slut på allt varmvatten!

Förresten, en sak bara, haha. Har hittat massa roliga recept på mat och bakverk som jag kommer att göra snart. Så förbered er på ett till saftkalas inom kort allesammans!

Pussen!

Kommentarer
Postat av: jessica

haha jag är fan sugen på att föjla med ja:) kan ju alltid kola med mor min om hon vill ha thindra XD

2009-04-01 @ 09:47:31
URL: http://mammajessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0