hej o hå

Jag vet, noll i fantasi på min rubrik. Men ja e stört trött, fattar inte varför ja inte ligger o sover just nu egentligen! Eller jo egentligen så vet jag det.. Och det är tack vare att jag har blivit beroende av allas bloggar, måste läsa alla jag följer vilket är en del innan ja går o lägger mig plus att ja själv måste slänga upp en inlägg. Haha det är mitt i-lansdproblem..! ^^
Så tänkte samanfatta allt lite snabbt så ja kan krypa ner under täcket snart.
Så idag började dagen med räddningstjänst, efter det slutade vi tydligen för vår spanska va inställd. AS SKÖNT! Men hängde med o käkade lunch faktiskt, pankakor så det gick ju ner om man typ finmalde det :P Sen satt ja kvar o socialade i skolan för ja skulle träffa tönt och mes sen när ja kom till bålsta. Sen kikade Jessica o Thindra förbi en sväng också. Som vanligt så blev det svull när vi är med varandra, tror fan inte vi kan va med varandra utan att äta nått eller gå till ica o köpa nått! xD Och jag åt as mkt spaghetti o köttfärsås, fan ja börjar få in tekniken nu hur man trixar in allt! haha :P Sen gick vi till mesen och käkade as god choklad och jag blev kär i ett par skor ja såg i VR, så dom måste jag ha har jag bestämt! Så dom satt o gjorde amandas arbete, eller okej amarisa gjorde väl det mästa, haha medans ja satt o tröck in choklad i munnen och läste VR! :P Sen drog ja hem o svullade ännu mer, chokladpudding med grädde! Haha och dom som sa att man inte kan äta så mkt, så ja fick ersättningsdrycker för två månader.. haha. Men e man tjockis så e man! :D
Nej, nu måååste jag gå o sova innan ja somnar här sittandes i sängen!
God natt och hoppas ni som var på 100 dagarsfesten hade det kanon!


Mmm, mohaha! Ingenting är omöjligt som sagt var :P

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0