hej

Orkar inte skriva så mkt ikväll, har inte så mkt att berätta för den delen heller. Det enda som hänt idag är att jag spenderat hela dagen med Jessica och Thindra, träffade även Louise en stund. Tyvärr han min farbror och hans fru komma innan jag han smitta hemifrån..! Segt! Så så har min dag sett ut.. Borde plugga lite räddningstjänst snart eftersom vi har en övning med skolan imorgon i Västerås där vi ska köra kemolycka. Inte min starkaste sida måste jag säga, men sen har vi inte fått veta ett skit så man har ju inte kunnat förbereda sig heller. Men jag hoppas det kommer gå bra. Irriterande att det ska bli skitväder igen när vi e ute på fältet och övar, för det var det förra året vi va ut också. Men fick reda på att 2:orna inte ens vet hur man gör ett säkert uttag från bilar och sånt, så det är ju inget o hurra för. Nej måste fan läsa på lite ikväll, var ju ett tag sen man höll på med det där. Och det är ju en stor betygsgrundande del, så man lär ju göra bra ifrån sig!
Nej, hörs imorgon och berättar hur det har gått.
Ha det så bra tills dess.

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0