helt jävla galen kväll!

hahah igår blev det inte direkt som vi hade tänkt om jag säger så.. ^^ Dagen börjar med en ovärd dag i skolan sen rullar jag upp till Amanda för att språka lite, sen kommer Jessica och Thindra förbi också och sen även Amarisa. Så typ tio minuter efter att Amarisa kom var Amanda tvungen att rulla till pendeln, så vi andra stannar kvar och e sociala med hennes bror. Sen kom jag och Jessica fram till att vi ska dra in på bio, så några timmar senare sitter vi på pendeln mot bion. Vi såg Män som hatar kvinnor för er som ville veta. Och ja den var bra, lite seg i början bara men annars var den bra. Sen ville vi gå och ta nån cider och snacka lite bara på nån bar. Men vi hoppade in på Chaplins eftersom vi hade fribiljetter dit så då slapp vi inträddet. Och shit vad det suger röv alltså! Men men. Sen sms:ade jag och Kristoffer, Amandas bror, och han tyckte att vi skulle komma ut till honom för han va på krog i Kungsängen med Emil, deras kusin. Så jag och Jessica tar en bil till Kungsängen, träffar dom och sen e där inne ett tag. Sen stänger dom och vi ska börja gå till bro för att ta första pendeln hem. Och under vistelsen där hade jag fått i mig sjukt mkt sprit vilket ja började känna när vi började gå haha herregud! Sen ropar jag på Krisoffer och Jessica för dom skulle vänta. Sen e allt helt jävla svart! Ett totalt mörker minns fan inte ett skit! Vaknar sen av att pappa säger åt mig argt att det är dags att gå upp, jag frågar helt förvånat om jag ska gå upp, sen funderar jag på om jag försovit mig till skolan. Men kom på att jag var ju ut igår, sen fattar jag att jag e hemma, ni anar inte hur jävla förvånad jag blev när jag hörde pappas röst alltså! haha herregud! Så ser jag e spypåse ligga vid sängen, jag märker att jag har linserna i, ligger i string och bh, och har ringar på mig. Så då ba, jag har inte gått och lagt mig själv! Kollar på andra sidan av sängen och där ser jag en hink som står på golvet, det e även helt rensat kring sängen och min vibrationsplatta som alltid stått vid sängen står mot garderoben! Då ba hur fan i helvete kom jag hem igår!?!?! Det var helt omöjligt att minnas någonting! Så ja börjar leta efter min mobil för att fråga Jessica hur fan jag kom hem. Men den låg inte vid sängen heller, ännu ett mysterium. Jag höll fan på och få panik där då haha för vad fan hade jag gjort!? Hade jag varit på sjukhuset med tanke på spypåsen, hade jag gått hem, hade mina föräldrar fått hämta mig eftersom pappa var sur. Ja herregud! Så jag mod till mig och -Pappa...hur kom jag hem inatt? -Du minns fan inte någonting va!? -Ehh nej.. -Nej det var så att polisen ringde hem hit vid halv fem, fem och pratade med mamma och dom sa att dom hade hittat dig jätte full så dom fick köra hit dig! Jag typ :O körde poliserna hem mig!? Och japp det hade dom! Fy fan vad pinsamt! Sen kommer mamma in tack och lov inte lika arg som pappa, för hon kunde iaf se det komiska i det hela! Men hon berättade att dom hade kört förbi mig och emil och sett hur mkt jag vinglade så dom stannade och ringde hem till henne och fråga om dom skulle köra mig till en cyllecell (!!!!) inne i stan eller om hon ville ta hand om mig för då skulle dom köra hem mig. Så jag hade satt mig i bilen och tydligen spytt i en sån där påse när jag kom in i värmen och dom började köra!! Jag som aldrig spyr :s Och det hade tydligen tagit dom typ tio minuter att få ur mig ur bilen sen hade dom fått släpat in mig! Haha fy faan igen alltså! Kommer fan inte ihåg nånting av det här! Sen hade poliserna fått tagit av mig kläderna tydligen också haha.
Jag kollar runt efter mina kläder men ser om inte, så ja frågar mamma vart dom e, hon ba dom har jag tvättat för det hade kommit spya på dom! :s Jag frågade vart min mobil var också, så hon gav mig den, och den var avstängd! Ännu ett mysterium! Så ja sätter på den för hon ville veta om poliserna hade ringt från min telefon så ja går in i samtalslistan och ser att nån har ringt till 112! Vem fan har gjort det och varför? :s Och då var klockan ändå kvart i fem! Men jag går upp för att kolla hur min jacka ser ut eftersom det hade kommit spya på kläderna. Ser mig i spegeln och ser att jag har torkat blod i näsan! Mysterium-jag-har-tappat-räkningen! Och jag som heller aldrig blöder näsblod! Har gjort det typ två gånger i mitt liv! :s Och jag hade inte ont i den heller, så det e sjukt det där :p Går ut och kollar mina skor som e lika rena som innan, fan hur full ja än e så skiter jag aldrig i mina skor! hahah ser också att det e två dunder stora blodfläckar i dom från mina skavsår ja kände imorse också! Kollar på min jacka och ser några fläckar, luktar på den för o se vad det, vilket kag aldrig skulle ha gjort för det va spya!! Fy faan vad illa det lukta! Plus att jag hade kvar smaken i munnen eftersom ja inte borstat tänderna! Så ja ringer Jessica och jävlar vad vi garvade åt allt! hahah helt jävla galen kväll det där! Det som började med att vi skulle på bio och sen bara ta nån cider och snacka! Men som sagt ja ska ju alltid vara värst och det värsta e att jag fan alltid lyckas också!
Så vid tre, fyra nån gång börjar jag nyktra till och sen dess har mitt huvud åkt karusell på heltid! hahaha herregud!
Iaf så efter en liten stund går ja och fixar mat för vi hade nån pastasås hemma, det värsta var att det var parmesan i den. Och som nog alla vet så luktar den spya!! Så jävlar vad det var svårt att äta det där sen med tanke på att ja hade haft den smaken i munnen nästan hela dagen och sen precis luktat på min jacka! Så nu kommer jag nog fan aldrig kunna äta parmesan igen alltså! hahhah
Så den här dagen har jag spenderat till att fundera ut vad fan som hände efter att jag ropade på dom och att jag blev väckt! Och stackars emil som fick ta tand om mig! Han fick ju åka med ut hit och allt sen också! Fast ja fixade ju skjus hem åt han, så det e ju alltid bra! hahah. Sen hade poliserna sagt att jag var jätte trevlig till mamma och att jag skulle få en stor eloch för det (eller hur det nu stavas). haha ja så det e ju också bra, vad jag nu sa hahah! xD Dushat och då upptäckte jag att jag hade jord under naglarna också, ännu ett mysterium det där haha! Jävlar alltså säger bara det! Aldrig mer så jävla tankad! Var ju fan så det tom rann över ^^
Och Jessica den jävla galningen skulle ut och supa ikväll igen! Själv kan man inte ens tänka på det! haha.
Nej på måndag måste mina kära grabbar få höra det här, och jävlar i min själv vad dom kommer mobba livet ur mig! hahah får nog börja förbereda mig mentalt redan nu :p
Och Ankan ska självklart också få veta allt, shit hon kommer fan kissa på sig av garv! haha Fast hon har nog redan läst det här då :p
Och äntligen är hon tillbaka efter sin Moldavien tripp med biståndet så nu kan jag äntligen göra knuggisar på henne! :D
Nej nu ska jag fortsätta garva åt min extremt sjuka kväll och försöka stänga av strömmen till karusellen!

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Amarisa

Dags att höra av sig, Elle. Tror inte alla tyckte det var så roligt.

2009-03-31 @ 01:04:16
URL: http://amarisssssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0