Pinsam dag x)

Hahah idag har ja fan lyckats bjuda en hel del på mig! Började med att ja missade bussen imorse, ja o mamma hamnade bakom alla 3 bussar som låg direkt efter varandra så det gick ju inte o köra om heller! Men iallafall, han stannar vid nästa hållplats, jag kutar ut men han ser mig inte och tänker köra därifrån. Mamma hänger sig på tutan (tack mamma, det gjorde ju inte saken mindre pinsamare när ja kommer på) men han hör och stannar. Så ja fortsätter att springa till bussen varav det va snorhalt, så mina ben glider isär som när bambi va på isen och måste sätta ner handen för att inte lyckas blir ännu mer omplacerad i ansiktet. När ja väl kommer in i bussen småfnissandes lite för att det va så jävla komiskt allt men ändå pinsamt, så tror ni inte att det sitter världens sötaste busschafför som dessutom va ung som fan (yey vad allt känndes mkt lättare då -_- ) haha aa min start på dagen xD
Sen kommer man till skolan, typ hela gruppen ja jobbar med hade försovit sig, och kom vid 10, så från halv 9 till 10 var det bara sitta o umgås med killarna lite. Men ja pratade faktikst med syon också, så vi kom fram till att ja ska göra högskoleprovet i höst!
Sen skulle alla vi tjejer gå o käka, här kommer det andra pinsamma.. xD Eftersom jag inte kan tugga eller bita av nått men ja kan få in en liten sked i munnen så gick vi till ica och köpte en burk barnmat till mig. haha. Så där kommer vi in på resturangen och ja lägger upp barnmatsburken på disken och ber henne värma den. Så dom skulle komma ut med den. Så vi går och sätter oss, sen kommer det en kille ut med det i en tallrik och kollar runt, letar efter ett barn, hittar inget och ser helt förvirrad ut. Så då kom det, jag kollar på han och säger att det är min. Hahaha herregud, ni skulle sett hans min! Och min också för den delen då! ahha xD
Sen kom ja till lilla blåsta och var överlycklig för att ja äntligen kunde få in något i munnen, ni anar inte hur mkt man uppskattar mat nu! Tom sånt man inte tyckte så jätte mkt om innan. Men iallafall, vad gör inte en etablerad tjockis om inte går och köper sig en redig bit tårta för att fira! :D Okej att det tog mig 1 timme att få i mig den, men LÄTT värt det kan ja lova er! haha :D


P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0