Sjukhuset plus balklänning

Sorry att ja inte skrivt sen i onsdags, men har verkligen inte haft den orken. Iallafall i torsdags (igår) var ja ju en sväng till sjukhuset igen. Där det inte hände så mkt faktikst. Pratade lite bara typ. Men ja sa att min underkäke vill dras tillbaka igen, så vi ska göra allt för att hålla fast den med gummisnoddarna jag har nu. Sen får vi se om det går o göra något åt det med tandregleringen. Annars måste jag operera mig igen, eller måste och måste.. Han tycker det är bra, men ja vill inte direkt ha det halvdant vilket han höll med om. Så ev så blir det en ny operation med all dess innebörd. Men jag är lätt på det, bara det blir bra tillslut. Dock inte nu innan balen och studenten hellst. Är nog svullen i ansiktet nu, och vill ABSOLUT INTE se ut som jag gjorde direkt efter min operation vid någon av dom tillfällena! Men vi får se vart det leder :)
Sen idag drog ja en sväng till skolan för o prata med min lärare, så ovärt! Åkte typ as långt bara för att prata med henne i 5 min. Kunde vi inte gjort det nån dag jag hade lektioner?! Men aja, ja kom ju upp i tid :P
Sen bar det av in till sthlm för ja ville kika på balklänningar, hade lite smått panik inför det. Så Jessica följde villigt med :)
Och tro det eller ej men jag hittade faktikst en klänning! Tom den första ja testa! :p Men den va inte alls som jag hade tänkt mig! hahaa men men :p Fast gud vad dåligt utbud det är av brud och festklänningar i stan! Det fanns tre ställen, ett på norrmalm, ett på södermalm och ett på östermalm, varav den på söder hade slagit igen! Så kul! Fick välja mellan 2 affärer eller att sy upp en egen klänning. Men iaf, ja hittade ju en mkt fin klänning ändå :)
Men gud vad griniga dom är på den i östermalm, ja o mamma var ju där i 9:an och köpte min klänning då, lika griniga då också.. Men aja. Fast sen när vi skulle gå så fick ja komplimanger om mina ringar, haha fan vart lite förvånad kan ja säga er :p Sen trodde dom ja gift (!) för ja har en ring som skulle kunna va en förlovningsring på Höger ringfinger, höger! Dom ba ja men i norge har man på höger och typ där nere i dom andra länderna, kommer inte ihåg vilka hon sa ^^ Så aa det va en upplevelse det med x)
Sen förresten hittade jag ett par skor som jag vart helt jävla sjukt kär i!! Helt sjuuuukt snygga! Så ja planerade att ja skulle ha dom till min klänning, för annars skulle ja aldrig få dom! Så nu har jag dom!! :D:D Kärlek till dom!
Fast det va nån lirare som hade köpt st. 37 som ja hade kollat på! Men som tur va satt 36 mkt bättre, så tog dom sista! :D sånt kallar jag tur!
Sen gick vi och köpte klänningen där vi fick reda på att det va en annan tjej som också skulle komma tillbaka och köpa den! Så HA HAH jag han före igen!! :D
Nej men en allmänt sjukt rolig dag på stan med Jessica vart det iaf.
Juste, jag hade panik för att ja inte börjat kolla än på klänning och det, men när vi va i affären så var det en tjej som skulle gifta sig om 2 veckor! Hallå vad tänkte hon med egentligen! :s Och då måste man ju sy upp den också, plus att hon bodde långt åt helvete från sthlm! Smart lirare!
Sen kom det in en tjej som skulle ha en typ "fin-middags-klänning" eller aa ni förstår, en fin kort, men ingen balklänning. Och den skulle hon ha imorgon! Haha och då måste ju hennes också sy upp! Haha och jag som hade panik..Herregud..!
:p
Neej, får väl slänga upp en bild på klänning då. Men på den bilden syns det verkligen att ja e svullen om kinderna :p Juste, den ser grön ut. Men det är den la icke, den e typ lika blå som mina ögon, så det matchade as fint faktiskt :)

Sen ska den ju sys upp lite också.
Men vad tycks då? :)

Pussen!

Kommentarer
Postat av: angeelic-aa

fy satan i gatan va snygg den va :D du passade as bra i den , avundsjuk nu fan :O du kommer bli så snygg:D

2009-03-14 @ 00:46:42
URL: http://angeelicast.blogg.se/
Postat av: angeelic-aa

därför att din var snyggare ;D

2009-03-14 @ 12:16:09
URL: http://angeelicast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0