Skola imorgon

Yes, imorgon hade jag tänkt börja gå till skolan igen. Är ju ganska ovärt att bara sitta hemma o jäsa (okej, fel ordval..) och sen missa dom lektioner jag har. Sen så saknar jag vissa i klassen så mkt så jag måste tillbaka! haha. Så imorgon blire att åka dit och förhoppningsvis ha möte med rektorn och min mentor för att se hur vi ska lägga upp allt. För jag har ju missat så mkt under dom senaste två åren och hamnat efter en del. För har inga lektioner förän på onsdag, så det blir en lung start :)
Annars så var jag tillbaka på sjukhuset idag, ovanligt va ;) Där han äntligen tog bort skenan mellan tänderna, så nu kan jag äntligen gapa lite iallafall och då få i mig lite mat. Visst den måste vara mosad eller mixad, men fan mat som mat! :D Så idag har jag faktiskt ätit ravioli! haha xD Och funderar på att gå och göra avocadomousse bara för att jag kan och vill! :D
Men det var väl det som hände på sjukhuset, förutom att nästan alla känner igen mig på käkkirurgen nu så alla går fram och kollar hur jag ser ut och frågar hur det går och allt. Haha skit kul xD
Efter det så rullade vi till bålsta där ja köpte sidenband som ja ska ha i midjan till klänningar. Köpte sex st, vet ni vad det kostade!? 205 kr! Helt sjukt! Men men..
Sen drog vi o handlade och hämtade sen upp Jessica och Thindra som följde med ut hit! Mkt trevligt må ja säga! :)
Neej, nu måste jag gå och göra mina måsten så ja kommer i säng innan halv ett iallafall!
Ska *försöka få i mig något
*duscha
*platta håret
*välja kläder tills imorgon (skola)
*lägga in alla rena kläder i garderoben

Nej, bäst jag sätter lite sprutt!
Ha en underbar tisdag hörrni! :)

Pussen!

Kommentarer
Postat av: angeelica

HAHAH , ja du har en effekt på mig serru ;) hahaha

2009-03-03 @ 23:36:25
URL: http://angeelicast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0