Söndag

Sorry för det sjukt lång inlägget, vart lite längre än jag trodde så att säga.. Men skrev att jag och jessica var på bio sen tog en sväng till chaplins sen var vi helt plötsligt på väg till Kungsängen för att träffa Amandas bror och kusin för dom var på nån krog där. Sen dricker vi som fan där och sen började gå till Bro. Sen e allt helt jävla svart och jag vaknar upp i min säng och har inte en jävla aning om hur jag kom hem! Så det visade sig att jag hade skjus hem av två poliser hehe fy fan. Kan inte fatta hur full jag var egentligen! Sen bestog hela dagen igår av att fundera ut vad fan som hade hänt..! :P Plus att jag blev nykter vid tre, fyra tiden på eftermiddagen, sen jävlar i min själ vad bakis jag blev! :o

Nej nu ska jag gå och fixa mig, ska ta en sväng till Bålsta för att umgås med Jessica. Så det blir en fika på finkan sen en promenad, det e det vi vet än så länge iaf :)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0