Tack Ankan!! <3

Var in på Ankans blogg då jag såg att hon hade skrivit det här inlägget om mig. Hahah hon e för söt bara ska ni veta! :D haha ja så ju får nu tom veta varför ja kallas slem i skolan, och för er som missat det.. jag kallas slem av hela skolan och tom vissa lärare :p Men alla ser det som ett smeknamn nu tack o lov, så ja lever med det :P haha
Men här har ni det :)

jag vill bara skriva ett litet inlägg om min otroligt undeerbara vän Ellinor även kallad Slem som jag då kallar henne :)
nu undrar ni säkert varför och då ska jag förklara det för er som ej vet;D haha . det är en riktigt rolig historia :p
det var så här , hon är från bålsta och började i samma klass som mig i ettan på gymnasiet i västerås , la tidigt märke till henne att hon verkade skoj lixom åså , sen som vanligt har dom ju en sån där lärakänna vecka när man börjar skolan åså , så min klass drog iväg på övernattning i Rävnäs , eller visst hette det så :P ? finns ett ställe utanför ludvika som hetter Räfsnäs eller Rävnäs där jag red så blandar ihop dem :P men aja , tillbaka till slem :P haha .
de var alltså ute där i skogen där jag förövrigt var på min lärakänna övernattning i 7an :P haha . (fast denna va jag ej med på, låg hemma , hade ramlat på cykeln med johan så hade slagit sönder mig själv och kunde inte gå) tillbaka till smeknamnet :P haha . fan va jag kommer bort mig :P
eftersom jag själv inte var med har jag fått det berättat för mig så är ganska osäker på hur det egentligen kom till :P men vad jag kommer ihåg eller har för mig så ramlade hon ner i någe slem liknande grejs i typ vattnet och var alldeles täckt av det och äcklig så det är väll typ därifrån det kommer har jag för mig , eller hur äre slem ? haha .
men iaf , hon är en kanon bra vän , hon finns alltid där när man behöver någon att prata med , hon är bra smart ibland faktiskt , hon är inte direkt känd på skolan för att vara den smartaste utan tvärtom , den blåstaste (är det ett ord :/ ?) , det är det jag gillar med henne , hon är kanon rolig och så jävla blåst , det får mig att framstå som jävligt smart och det gillar ajg för det får jag itne vara ofta :D hahaha .
ne men Ellinor du är en kanon vän och vi får fan inte tappa kontakten efter vi tagit studenten :D
du ska ha så jävla mycket tack för att du lyssnar på allt skit jag säger och alla mina problem , inte minst för idag , tack som fan :) du är bäst bruden , jag älskar dig <3

Hihi! Tyckte jag var både lite roligt och jätte gulligt! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0