ursh!

Så tycker jag om mitt historia arbete jag sitter med just nu! Fan jag är verkligen inte nån som tycker om sånna här ämnen..! Ändå håller jag på med EU:s historia och sånt, så det är väl lite roligare än typ Israel - Palestina-konflikten, kalla kriget, kvinnohistoria och sånt skit. Men det är ändå långt från skoj! Spec när Jessica är ute o partajar och Amanda är på en hemmafest! Segt säger jag bara :/
Men men måste ju få den här skiten gjort så man slipper skolan tillslut och kan göra saker man tycker om istället. Visst så illa tycker ja väl inte om skolan.. eller aa bortsett från den usla informationen och kollen dom har, sen många vidriga personer som jobbar på skolan, men tack o lov finns många av dom inte kvar! Men det ja tycker om är just att man får träffa alla underbara fula fiskar som finns där! Och sen vissa ämnen. Men det ska bli skönt att få allt avklarat, kommer sakna klassen bara :/
Nej, det går verkligen inte att göra det där arbetet, tänker på för mkt annat som är så mkt intressantare. Som balen, hur min student klänning ska se ut, dom nya ostbågspåsarna med 450 g som amarisa mms:ade en bild till mig idag på, att Ras cricket kommer till sthlm på lördag, men ja kan inte gå för ja ska sälja rosor. Att jag borde städa..aa till och med det är så mkt intressantare just nu..!
Nej, nu ska jag fan fortsätta med den här skiten så ja kan slippa gå till skolan på fredagar.
Och imorgon blir det att fly hemmet för min morbror och hans fru kommer hit.. så jag flyr illa kvickt! Ni hade gjort likadant om ni vetat hur det var..!! Så det blir en dag med Jessica och Fillifjonkan imorgon igen! :)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0