Vår TV har dött!!

Seegt som fan kan ja tala om för er! Jag satt o kollade när det först blev bara störningar i bilden så tänkte väl inte mer på det. Men sen började hela tv:n pipa och bilden drog ihop sig och sen blev den avlång på typ 5 cm sen vart den normal igen fast fortsatte pipa. Sen drog den ihop sig igenom och gjorde samma sak igen 3 ggr innan den sa Poff och dog helt! Så den tappade livslusten helt och hållet!
Segt som fan! Men det positiva e ju att vi måste köpa en ny TV! :D
Fast nu skulle vi tydligen ha nån reserv som mamma hade uppe på vinden tills vi hittar en ny. Hahah vill nog fan inte ens se den! Men ett gott skratt kommer man nog allt få när man sen en extremt raggiga skapelsen! xD
Neej, nu ska jag fortsätta övertala mina föräldrar om att jag ska få rensa och städa i bokhyllorna i vardagsrummet så att vi kan slänga ut dom jävlarna och köpa in lite nytt och fräscha till! Jag har planer ska ni veta! Fattas bara att dom ska gå med på det, vilket kommer bli jääävligt svårt, eftersom mamma ska spara var enda sak och papper, och papper orkar inte göra ett skit. Även fast det är jag som skulle göra det. Aja jag ska iaf försöka! Eller så rensar jag bokhyllorna när mamma sover! :D
Annars så blir det rullbandet för min del ikväll, innan mina löparskor växer fast i skohyllan! Och sen kanse mitt eget rum får en omgång (vilket verkligen skulle behövas!) Stackars alla mina kläder..!

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0