väska till balen

I förrgår när jag låg i sängen och inte kunde sova låg jag och tänkte på balen. Jag vet att jag måste ha en väska med tanke på allt man måste ha med sig (pass, pengar, kamera, mobil och nått till läpparna. Så jag låg och tänkte på hur ja skulle hitta en väska som jag tycker om och som dessutom passar med klänningen, vilket jag snart kom på var omöjligt..! Så jag började fundera på att sy en egen och hur den skulle se ut. Så igårkväll fick jag ner det på papper och jävlar vad nöjd jag är! Ska åka och hämta tyget till den på tisdag då jag även ska åka och klippa luggen och gå till Amandas frisör för att fråga om min balfrisyr.
Så nu längtar jag som fan tills jag får hålla i min skönhet! Tom så att mamma vart jätte imponerad av hur snyggt jag hade designat den! :D
Men det får ni inte se förän den är klar! Ha hah! :D

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0