Västerås by night

Hahah, nej det trodde inte jag heller när ja fixade mig för att åka till Angelica på middag med några tjejer i klassen. Men så blev det. haah :p Så dagen började med att ja kom hit till Ankan, sen kom Johanna och Cornelia hit så vi åt middag sen tog vi det lungt och spelade typ cluedo tror ja det hette. Ganska roligt spela faktikst, för man va tvugen att tänka så det hängde inte bara på tur :)
Iallafall, sen fick nån värsta impuls idén att vi skulle ringa Dogge o Peter som va ute o parta, sagt som gjort. Så efter en liten stund var vi i full fart att fixa oss för utgång och drog i oss lite dricka :P
Sen bar det av ner till centrum ( stan för dom som bor i v-ås :p ) men ja hade mitt legg hemma (ovanligt va?) så ja vart nekad. Meeen. det va faktikst inte planerat så ja skuller på det för att ja inte hade med mig det :p Så ja o Corre drog till Mac donald´s där vi träffa Peter, och under den trippen tappade hon sitt legg :/
Men Ankan o Johanna drog in på ställety iaf för att träffa dogge, gud vad jag hoppar i texten! hahah xD Men ja skuller på alkoholen xD
Iaf tillbaka till det ja skrev.. vi skulle på efterfest hos Dogge, men det blev inte så. Så nu sitter ja hos Angelica och båda sitter vid datorerna, hahah xD Sociala vi :p Men snart blire fan sing star för hela slantet har ja bestämt! :D Och Johanna o Corre sover hos Johanna och Peter o Dogge sover hos Dogge, ja vet inte varför ja skrev det, men nu vet ni det iaf!
Nej nu ska ja utmana Ankan i vem som är mest tondöv! :D
Hare, hoppas ni hade en lika händelserik och spontan kväll som jag :)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0