västerås i helgen

I lördags ringde Jessica mig och frågade om vi skulle hitta på nått för hon var barnledig och hade lika tråkigt som jag. Så vi kom på en massa ideér vi ville göra, bio- men det sket sig för båda va panka, åka sopsäck i skidbacken- men det sket sig också för det hade regnat så det va slaskigt. Sen hade Peter o Dogge spelning i v-ås - men det skulle hinna sluta innan vi ens kommit fram. Sen kom vi på att bowla, men det sket sig också eftersom jag inte hade pengar till bussen och min föräldrar vägrade köra in mig till Bålsta. Så allt talade emot oss i lördags kan ja säger er! Så tillslut kom hon ut hit och vi fortsatte spåna på vad vi kunde göra. Tillslut ringde jag Jeppe och vi kom fram till att vi skulle bege oss till Västerås för att träffa Jeppe, Zandra och Peter. Amanda skulle också följt med, men det sket sig för henne också tillslut :( Men iallafall ja o jessica rullade till västerås och ja undrar hur många som trodde vi hade druckigt så mkt vi lät och skrattade hela tiden! haha xD
Men helgen vart räddad iaf kan ja lova er :) Mkt trevligt sällskap det där. Och jag har ätit min första pizza sen operationen! As gott kan ja lova er! :D haha

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0