Heej o hå

Sorry för att jag inte skriver så mkt, men har vart en del hos Jessica så hon slipper vara ensam. :)
Igår fyllde hon ju 19 för er som missat det, så halva söndagen gick åt till att baka en tårta och hennes favoritkakor. Sen på måndagen hade vi två middag innan alla andra kom över på fika. Efter det rullade hela tjockisklubben upp till Madde och satt och vinade och pratade lite bara.
Sen bar det av hem till henne för att fortsätta svulla i oss allt gott och prata lite mer. Så kom inte i säng förän 05.30 och sen vakna 08.30, lagom segt nu ikväll kan jag lova er! Säger jag som sitter uppe mitt i natten och ska upp om typ 5 timmar igen.. ^^ Så jävlar vad trött jag kommer va imorgon!
Fast det har jag inte tid med, för då ska vi repa hela dagen på vår teater vi har på esteten. Kommer vara där ända till 17.00 sen bär det av och lira paint ball med klassen! Så jävla taggad! :D Fast jag kan nästan sätta min högerhand på att killarna kommer göra en packt mot mig där imorgon, så jag ska smida mina planer jag med! Mohahah! :D

Men fick ju även en akut tid till sjukhuset idag för att kolla min käke, haha fick fan nästan en utskällning när jag ringde igår..! :p  Bara för att det va typ en vecka sen det hände! Och jag inte ville missa Jessicas födelsedag eller student planeringen på dom tiderna hon sa. hahah hon ba men fan det där måste man ju kolla upp på en gång och bla bla bla, och mitt enormt smarta svart vart : ja men jag trodde att det skulle gå över... men det gjorde ju inte det.. öhh! haha aja, det bjuder jag på :p
Men efter att ha suttit och väntat från 15.30 då jag hade tid tills han dök upp vid 16.45 (!) tog dom röntgen (haha jag lär ju fan bli skadad snart av allt röntgen jag gör) :p Så det visade sig att ena skruven kan vara lös. Så jag får avvakta och se hur det blir, annars måste dom gå in och operera bort den. Vilket innebär att jag kommer få ett ärr på hakan, men va fan.
Haha frågade hur många plattor jag hade i käkarna, och det var 6 plattor och 24 skruvar! hahah rääääätt dåligt! xD

Neej, nu ska jag fan ta och röra på mig till sängen för att ens orka upp imorgon.
Så håll en tyst minut för mig imorgon vid 18 då vi ska spela, för jävlar vad stryk jag kommer få! Fast dom kommer nog inte va så kaxiga efter en stund! ;)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0