i väntans tider

haha fan vad djupt det där lät..! Men men :)
Sitter i köket just nu och väntar på att min cheesecake ska bli färdig inne i ugnen, men snart så hörrni. Fast den kommer ju inte vara klar förrän imorgon eftersom den ska stå i kylen över natten. Lite segt om jag får säga det själv, måste ju fan smaka den! Alltså ni skulle smakat på fyllningen, den va guuudomlig! :O 
Tänkte ta en bild och göra er lite avundsjuka, men min mobilkamera gjorde den inte rättvis. Så det fick va. Tar en bild när den e klar ist :)

Nej nog om mitt bakeri.. idag tog jag med mig Pumba dräkten som äntligen blivit klar. Och ehm aa uppskattad blev den iaf, så det var skönt :) hahaha tror alla på skolan har fått en ny syn på Ankan iaf, om inte annat ett nytt smeknamn! :p Meeen det bjuder jag på! :D

Annars har det inte hänt så mkt faktiskt. Förutom att vi drog iväg och köpte biljetter till en studentfest som kommer vara ute på en ö. Alla säger att det var den bästa festen under hela studenttiden, så hoppas som fan på det :)

Och amanda den jäveln drar ju till frankrike nu på fredag med skolan! Gud vad jag saknar Paris! :( Måste verkligen åka tillbaka dit nån gång under mitt liv. Tänk att fira nyår där någongång! :o Shiit! :D

Nej, nu ska jag ta ut min skönhet från ugnen och sen gå och plugga lite teori :)

Hare underbart!

Pussen!


Tadaa! Pumba! :D



Kommentarer
Postat av: sofie

hahahahahah dräkten var snygg iaf! :S

2009-05-08 @ 17:58:54
URL: http://angeelicast.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hahah tack så mkt :D

2009-05-10 @ 23:52:00
URL: http://ellektricitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0