Promenad

Slapp dag idag, som dom flesta eftersom jag bara har lektioner på onsdagar och torsdagar. Men blev klar med Pumba dräkten idag iaf, så det va jävligt skönt att äntligen få den klar. Riktigt nöjd faktiskt. Mamma skrattade så mkt när hon såg mig i den så hon började grina! Så där stod jag som ett fån medans både pappa och grannarna kom o tittade och undrade vad fan vi höll på med. haha men det bjuder jag på! Ska bli jävligt kul o se alla andra i klassens reaktioner. Undrar om den ser ut som dom tänkt, eller bättre? För sämre kan den inte va, för den e GRYM hahah slänger upp en bild på onsdag när jag tagit med den till skolan så ankan har den på sig. haha :)

Annars har det inte hänt så mkt idag, skulle ju börja skriva ett CV, men nej..  Frågade pappa om vi kunde övningsköra lite, för det va ju över två år sen jag körde, och det var bara två gånger! Och jag SKA ha körkortet i sommar, så e det bara! Så teorin e ju på g iaf, sen blir det massa körlektioner direkt efter studenten.

Men eftersom det hade regnat idag så var det sån underbar luft ute idag, ni vet sådär frisk, skön, fräsch och så luktar det gott också. Så jag tog min iPod och gick en sväng ner till sjön. Gud vad jag älskar sjöar! Bästa platsen på jorden måste nog vara på en brygga och se ut över sjön/havet eller ute på sjön/havet. Älskar verkligen det. Plus att det var solnedgång, helt underbart vackert!
Längtar som fan tills man kan börja åka vattenskidor nu, och tills vi köper en ny båt så jag kan lära mig åka wakeboard! :)

Förresten, äntligen e poolen fixad och fylld, lite kallt än bara. Men ett riktigt sommartecken, sånt gillar vi! :D


Nere vid sjön. Jag sa ju att det var sjukt fint! :)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0