Räddningstjänst

Imorgon har vi ett dunder prov i räddningstjänst kan jag lova er! Det innefattar ALLT vi lärt oss under dom här tre åren! Tack och lov inte sjöräddningen eftersom det redan e gjort. Men aa det e en del att plugga.. Så borde väl komma igång snart, klockan e ju trotts allt redan 23:30.. :p

Haha skicka sms till Jeppe : Jeppe, jag måste berätta en grej..
                                         Han: Vadå? :)
                                         Jag: Jag e bäst! :D
                                         Han: Jävla 08a haha

Haha ja men tack för den då x) Alltid lika kul att jävlas med den grabben! :D

Stannade även kvar efter skolan för att sociala lite med grabbarna. Så vi fixade en film av sekvenstagning. Ska se ut som att Peter svävar genom hela skolan, vart så jävla bra! Längtar som fan tills man får se den när den e klar och allt! Kommer fan kissa på mig av skratt, ni ska bara se hur kul allt ser ut! Tänker er fem popcorn som slår huvudena ihop och fixar nått sånt, haha aa ni kan ju ana hur det slutar! Och det märks! hahahah xD Men sjukt klockren! :D

Pussen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0