Rättvik

Igår blev det en roadtrip upp till Rättvik för att gå på marknaden, så hela dagen igår spenderades med syster, hennes pojkvän, Jessica och Thindra. Sjukt kul måste jag säga! Haha som sagt vart vi än sätter våra fötter så hörs o syns vi mest x) Träffade även Mirran som också var däruppe. Så det blev en as rolig tur för mig, jessica och mirran i en karusell där vi alla tre knappast skulle fått plats utan lite våld och smärta. haha sen blev det vi som stod för underhållningen där :p Plus att mirran var nära på att spy när vi åkte..! Euh! Tur som fan för henne att hon inte gjorde det haha :p
Innan vi åkte gick vi ut på långbryggan, gud vad jag älskar Rättvik alltså! Sån underbar stad! Efter det bar det av till Mac Donalds för att sedan leka bort all mat i rutchelbanan (som jag absolut inte kan stava till) och deras klätteranordning. haha tänk er "två" 19 åringar, en 21 åring, en 25 åring och sen en liten knodd på 2 bast som leker gärnet i en sån där inne på mac donalds. haha fasst det bjuder vi på! :D Ett tips bara, om ni ska åka i en dunder förliten rutchelbana på mage med en annan ovanpå som en macka, se till att händerna inte hamnar under dig, för då jävlar bränns det! haha :P
Sen bar det av hela vägen till Bålsta för att lämna av Jessica och Thindra hemma hos dom, för dom har ju fått egen lägenhet nu. Wohoo! :D Sen åkte vi hem och jag fick mig en helkroppsmassage av syster. Kan det bli bättre..?

Idag har dagen mest bestått av att fixa det sista på pumba dräkten jag fixar till vår estet, sen nu på kvällen blev det lite teoriplugg.
Fan jag måste verkligen komma igång med skolan! Blir fan irriterad på mig själv att jag inte gör det!!

Juste, idag ringde min morbrors fru och sa att hon precis hade fått en stroke. Undrar när allt det här ska ta slut.. Först dör mormor, två veckor senare måste vi avliva vår ena katt (därför jag inte skrivit nått efter den dagen) sen några dagar senare får hon stroke. Vad kommer näst då och hur snart..?
Men det återstår väl att se..

Valborg var för övrigt riktigt trevligt. Var först med Jessica och Thindra vid brasan som va skit mesig (!) sen bar det hem till Karim för att träffa Kim, Micke och alla andra sköna snubbar som var där. Var även en sväng med Louise o Filip, så det var trevligt :)

Nej, nu ska jag gå och ta in Elvira och sen fixa mig så man kan somna sen.

Pussen!

Kommentarer
Postat av: mirri

Vänta vad??

Mormor och sen er ena katt?!



VA?!

2009-05-18 @ 08:25:13
URL: http://mariellestromberg.blogg.se/
Postat av: mirri

Vänta vad??

Mormor och sen er ena katt?!



VA?!

2009-05-18 @ 08:25:16
URL: http://mariellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0