Sjukhuset

Var ju tillbaka där idag för att kolla upp allt. Och vi kom fram till att jag ska komma tillbaka i augusti för att se hur allt ligger till då. Är nog ganska klart att jag kommer få göra en hakplastik, för att allt ska bli så bra som möjligt efter operationen. Men den är ju helt oberoende av tandställningen, så den ryker innan studenten :) Sa ju att jag har ont i ena käken när jag tuggar och gapar, det är ena plattan som sitter där som gör ont. Så om den ger mig mer besvär eller fortsätter som det gör nu så måste dom gå in och ta bort den, kanske även innan min hakplastikoperation då. Så det blir en del operationer för min del, och nu har jag ju min fot som väntar också :p haha.

Innan jag åkte till sjukhuset så bakade jag bananmuffins och dajmkakor (tog ett säkert kort) för jag ville ge dom nått som ett tack för allt dom gjort och hur dom bemött mig varje gång. Så det blev ganska fint faktiskt, han tyvärr inte fota för jag var så jävla stressad så fixa ihop allt i bilen på väg in, tom så att kakorna fick svalna i bilen. haha.
Men han vart jätte glad när han fick dom och sa att jag var jätte gullig som hade gjort allt det och gav mig en jätte stor kram. haha gud vad jag tycker om honom. Tycker alla läkare borde vara som honom!

Sen blev det hem för att ta en promenad med Mirran. Fick reda på att hennes låsas pappa ville ha mig som servitris på hans mammas 80 års dag nu på söndag. Så det ska bli riktigt kul! :)

Nej, måste väl gå och fixa mig nu ska upp innan 7 imorgon för att rulla till skolan. Har världens störta prov i räddningstjäns på torsdag.. Ett prov på ALLT vi lärt oss inom brand, trafik, kem och sjukvård under alla tre åren! Kul att plugga till det.. :/ Fast tack o lov älskar jag det ju, så det underlättar :)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0