Tillbaka..

Var ett tag sen jag skrev nu, har inte haft tid till det. Men kan dra lite kort av vad som hänt då.. Jessica hade ju sin inflyttningsfest, där det kom sjukt mkt folk! Lätt över 40 pers iaf! Men det var kul det! Kul att Jeppe tittade ut också.
Haha sen e det jätte mkt mer som jag hade planerat att skriva här, men det kommer jag såklart inte på nu..
Men var däremot till frisörn igår, så det e skönt o ha det gjort!
En av alla hundra saker jag måste göra innan balen och studenten som jag kan stryka..

Idag hade alla i klassen planerat att vi skulle lira brännboll nu på kvällen och sen dra ut efter det. För nu e det inte långt kvar tills vi går skilda vägar.. känns lite skumt faktikst. Men som sagt, jag rullade tillbaka till v-ås och lirade brännboll, var skit kul! Jävlar vilken publik vi fick iaf hahah både tonåringar och gamlingar som var ute på promenad som satte sig på alla parkbänkar. haha :p
Sen slutade det med att vi började prata gamla minnen från i 1:an :D haha jävlar vad vi vart med om saker ^^ Sen kom det jävla cp mongot jag själv på att jag SOM VANLIGT GLÖMDE DET DÄR JÄVLA HELVETES PASSET HEMMA!!!! Fy faan vad irriterad jag blir på mig själv! Så eftersom dom kollar allas legg så fanns det inte så mkt att göra för min del.. Så det gick inga tåg hem eller någonting så det blev till att jag fick åka hem till ankan, men en mobil som var död och jag på ren känsla lyckades hitta hem till henne. Så nu sitter jag här hemma hos henne medans typ as många i klassen e nere och har det as kul och dricker gott och aa, som sagt e huvudet dumt får kroppen lida!!

Men värst av allt var nog när vi skulle ner från stället vi var och spelade på och ner till centrum. För jag och ankan lånar dogges cykel, jag skjussar henne på styret vilket jag aldrig gjort förr plus att hon e full! haha aa det började ju bra iaf.. Vi kom iaf typ 50 meter innan vi vurpa! hahah. Sen körde vi igen utan handbroms, för den funka inte.. Så ner för en backe och över vägen sen e det ett gupp och angelica skriker att jag ska akta bilen för vi kör så jävla fort. Så jag vrider på styret och då följer inte hon med, så då blir det automatiskt att hon drar åt andra hållet. Så vi drar rätt in i den pakerade bilen med världens fart. Så jag hör världens smäll sen ser jag hur hon lyfter från styret och jag känner hur jag flyger i luften över styret. Nuddade inte ens styret med benen så ni kan ju tänka er hur högt vi flög.. Så angelica ramlade tydligen på cykeln och jag fastnar med min fot i styret sen och landar lite på henne. Fast tack o lov blev vi inte så skadade som vi egentligen borde ha blivit. Jag fick bara ett ganska djupt jack på vristen och ett skrap sår på knät, men sen lyckade jag göra nått med min käke så den känns nu.. Sen även huvet börjar kännas.. Angelica slog ju dessvärre in knäna i bilen så att det blev stora bucklor, så hon fick ont i sina knän och hela sidan. Ni skulle sett hur bilen såg ut.. Vart flera bucklor och sen repor från styret.. Men det var en tjej som hörde smällen och gick ut på ballkongen och frågade om vi ville ha hjälp och sen sa hon att vi skulle så vinkade hon med handen. Så hoppas att det var hennes bil.. :S Och angelica som ska dricka på det här.. undrar hur hon mår sen?!

Neej, nu ska jag väl lägga mig i hennes säng och titta på tv eller nått tills hon kommer hem sen.
Hoppas det inte blev värre för henne sen bara, som det blev lite för mig. Men vi lär ju prata om det när hon kommer hem sen.

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skoj

2009-05-23 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0