Helgen i Linköping

Återigen blev det ett uppehåll här i bloggen, pga av att jag blev så borta av tabletterna jag fick efter operationen. Sen åkte jag även ner till Jossan och Peter i Linköping för två helger sen. Där hände det mkt kan jag lova er! hahah aa som alltid då när jag sätter igång! :p Började väl hela resan med att försöka ta sig till tåget på kryckor, gipsat ben och en svin tung väska på köpet, gick väl ganska bra trotts allt. Men sen när jag kommer ner och ska sätta mig i Jossans bil så glömde jag hur jävla låg den egentligen är.. Eftersom jag inte fick stödja på benet så satte jag mig alltid med ryggen mot sätet först. Så eftersom bilen var så jävla låg så for jag rätt in i bilen och ramlade in på förarsätet och båda benen föll rätt upp mot himlen och gipset dånade mot biltaket! Hahah och ja, det var folk som såg det! :P
Sen bidrog vi med väldigt mkt glädje och samtalsämnen den helgen då vi for genom halva staden på en mkt riskabel cykelfärd då hon försökte skjusa mig. Sen var det en Sjukhusfest på fredagen den 13:e som vi drog på. Där det var olyckstema tack vare datumet, så det passade mig ju alldelles förträffligt. Tills det att jag skämde ut mig för hela kön då jag halkade och körde återigen världens vurpa som ALLA såg! Så efter det visste dom flesta vem jag var den kvällen skulle jag tro xD Vart även filmad, frågade om vår favorit sjukdom.. För vem har en sån!? :S Och vem kommer på nån bra när dom kommer med en kamera och frågar sånt.. Så ja det blev ju som det blev haha, men det var det enda jag kom på. Så det bjuder jag på. (Och ja, skiten jag har runt ögat ska föreställa en blåklocka som inte alls blev bra, men peter hade en likadan, så vi var lika raggiga tsm)
http://www.youtube.com/watch?v=On1S9kQVznA 

Dagen efter det gick vi iväg för att äta på restaurang, var sjukt gott! Meeen även här lyckades jag skada mig! Så denna dagen blev det till att sträcka båda armarna då jag återigen höll på att halka. Så det var ingen dans på rosor sen att ta sig fram på kryckorna kan jag lova... Fy fan!
Återvände sedan hemåt på söndagen.

På måndagen blev det ett återbesök på sjukhuset då jag fick ta bort gipset och ha på en aircast istället. Gud vad mitt ben var klent måste jag säga! :o
Men nu får jag iaf börja stöd markera när jag går, och det är mkt skönare för armarna.


Exakt en sån springer jag runt med nu. Men lägger upp lite egna bilder sen när jag fått in dom här på datorn.
Hare så bra sålänge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0